مردم خشمگین به وزیر بهداشت یونان حمله کردند

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران: معترضان در یونان امروز با حمله به سمت وزیر بهداشت این کشور، هنگامی که در حال بازدید از یک بیمارستان در آتن بود، وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

مردم خشمگین به وزیر بهداشت یونان حمله کردند

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، معترضان در یونان امروز (آدینه) با حمله به سمت آدونیس جورجیادیس وزیر بهداشت این کشور، هنگامی که در حال بازدید از یک بیمارستان در آتن بود، وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

این در حالی است که دولت یونان در راستای اجرای سیاست های ریاضت مالی میخواهد تغییرات اساسی در بخش بهداشت این کشور ایجاد کند.

رسانه های دولتی یونان اعلام کردند هنگامی که جورجیادیس در این بیمارستان حضور پیدا کرد، کارکنان بیمارستان و دیگر معترضان علیه وی شعار دادند و به سمت وی حمله کردند.

دولت آتن برای دریافت یاری از اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول متعهد به اجرای سیاست های ریاضت مالی و کاهش نیروهای بخش دولتی است و این اقدام موجب خشم و اعتراضات گسترده مردم یونان در کشوری با نرخ بیکاری 27 درصد شده است.

تعدیل نیروهای پلیس، معلمان و پرسنل بهداشت و درمان از مهمترین سرفصل های لایحه حذف 4 هزار فرصت شغلی است. این لایحه روز چهارشنبه در مجلس یونان به بحث گذاشته شد و تصویب شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 453

به "مردم خشمگین به وزیر بهداشت یونان حمله کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم خشمگین به وزیر بهداشت یونان حمله کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید