مشکل سرمربی پدیده برای نشستن روی نیمکت تیمش چیست؟، میثاقیان شبیه اریکسن

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد به علت نداشتن مجوز پزشکی اجازه نشستن روی نیمکت این تیم مشهدی را ندارد و باید برای حل این مشکل اقدام کند.

مشکل سرمربی پدیده برای نشستن روی نیمکت تیمش چیست؟، میثاقیان شبیه اریکسن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، اکبر میثاقیان دو هفته ای است که به عنوان سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد انتخاب شده. او در بازی نخست مقابل نفت مسجدسلیمان روی نیمکت تیمش حضور داشت، اما برای بازی مقابل طرفدار مجوز این کار را دریافت نکرد.

میثاقیان به این علت نتوانسته مقابل طرفدار روی نیمکت تیمش حضور پیدا کند که مجوز پزشکی نداشته است. تمام اعضای تیم ها باید در معاینات پزشکی پیش فصل که به وسیله ایفمارک انجام می گردد حضور داشته باشند و اقدام به دریافت مجوز پزشکی نمایند که گویا سرمربی تیم فوتبال پدیده به لحاظ مسائل قلبی نمی تواند این مجوز را دریافت کند.

این مسئله به لحاظ قانونی برای سرمربی پدیده مشکل ایجاد نموده است، چرا که قوانین فدراسیون فوتبال کشورمان اجازه نمی دهد افرادی که دچار مشکل یا عارضه قلبی هستند، فعالیتی در لیگ داشته باشند.

مجوز فعالیت افراد دارای مسائل قلبی در فوتبال هر کشور فرق دارد. به طور مثال کریستین اریکسن هافبک دانمارکی اینتر که در یورو دچار عارضه قلبی شد، به علت قوانین سری A ایتالیا نمی تواند با این مشکل در لیگ فوتبالی ایتالیا به فعالیت خود ادامه دهد و هم اکنون قصد حضور در لیگ هلند را دارد که به لحاظ قانونی مسئله ای از این جهت ندارد.

علی فیروزی سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز همچون اکبر میثاقیان به علت نداشتن مجوز پزشکی قادر نیست روی نیمکت زردپوشان حضور داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2064

به "مشکل سرمربی پدیده برای نشستن روی نیمکت تیمش چیست؟، میثاقیان شبیه اریکسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل سرمربی پدیده برای نشستن روی نیمکت تیمش چیست؟، میثاقیان شبیه اریکسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید