باقرزاده: شمشیربازان تشنه حضور در مسابقات بین المللی هستند

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: همه بچه ها تشنه حضور در مسابقات بین المللی هستند اما کرونا مانع از برگزاری مسابقات شده است.

باقرزاده: شمشیربازان تشنه حضور در مسابقات بین المللی هستند

فضل الله باقرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اردوهای تیم های ملی شمشیربازی گفت: در این هفته بازدیدی از اردوی تیم سابر داشتم و بچه ها با جدیت تمرین می نمایند. اردوی سابریست ها از دوشنبه گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد. همه بچه ها تشنه حضور در مسابقات بین المللی هستند اما کرونا مانع از برگزاری مسابقات شده است.

وی در ادامه در مورد زمان آغاز لیگ گفت: هفته اول لیگ سابر هفته آینده برگزار می گردد. قرار بود مسابقات از این هفته آغاز گردد اما برای پخش تلویزیونی مجبور شدیم آن را یک هفته به تاخیر بیندازیم. از آنجا که شرایط شیوع کرونا حاد است و ضروری است که پروتکل ها را با حداکثر دقت رعایت کنیم، در لیگ اسلحه سابر 6 تیم حضور دارند و امکان حضور بیشتر از این تعداد تیم در سالن وجود ندارد. در این فصل لیگ تیم های خوبی از جمله اترک خراسان ، دانشگاه آزاد، فولاد سپاهان و تیم یزد حضور دارند . هفته اول لیگ سه شنبه یا چهارشنبه هفته آینده برگزار می گردد.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در مورد زمان آغاز لیگ های اپه و فلوره یادآوری کرد: لیگ اپه مردان یک هفته بعد از برگزاری هفته اول لیگ سابر آغاز می گردد. به دلیل شرایط موجود مجبور هستیم تیم ها را کم کم وارد سالن کنیم. در هفته سوم نیز هفته اول لیگ فلوره مردان برگزار می گردد.

وی در مورد زمان برگزاری اردوی تیم ملی اپه و فلوره گفت: قرار بود اردوی تیم اپه از شنبه آغاز گردد اما با ابتلای یعقوبیان، سرمربی این تیم به کرونا اردو تشکیل نشد و زمان برگزاری آن بعد از بهبود سرمربی، اعلام می گردد.اردوی تیم فلوره نیز هفته گذشته آغاز شد. اردوی تیم های دختران نیز بعد از برگزاری هفته اول لیگ آغاز می گردد. ما باید خود را برای مسابقات زون آسیا که اواخر فرودین آغاز می گردد، آماده کنیم.

باقرزاده در مورد اعتراض 4 ورزشکار در رشته اپه و اینکه آیا این موضوع رفع شده است، تاکید نمود: من مسئول فنی نیستم و حتی وقتی از من پرسیده شد که سابریست های نهایی اعزامی به المپیک چه کسانی خواهند بود هم همین پاسخ را دادم. یعقوبیان 4 نفر اول رنکینگ را به اردوی تیم اپه دعوت کرد. جالب است دو نفری هم انصراف دادند که به تیم دعوت شده بودند و نمی دانم چرا نیامدند. ما تمهیداتی را در نظر گرفتیم که این مسئله هم حل می گردد.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در مورد شرایط جسمی یعقوبیان، سرمربی تیم اپه که به کرونا مبتلا شده است، گفت: خوشبختانه حال یعقوبیان خوب است اما ابتدا باید دوره را بگذراند و بعد تمرینات و اردو آغاز گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1625

به "باقرزاده: شمشیربازان تشنه حضور در مسابقات بین المللی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقرزاده: شمشیربازان تشنه حضور در مسابقات بین المللی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید