مورینیو:امیدوارم اندومبله فصل آینده بدرخشد، در نیمه دوم بهتر شدیم

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، ژوزه مورینیو خستگی را عامل تساوی تیمش در زمین برنلی دانست.

مورینیو:امیدوارم اندومبله فصل آینده بدرخشد، در نیمه دوم بهتر شدیم

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو تساوی یک - یک تیمش مقابل برنلی در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس را حاصل خستگی بازیکنانش دانست.

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام در این باره گفت: امیدوارم اندومبله از تک تک دقایق حضور در زمین برای کسب شناخت از لیگ برتر و پیشرفت کردن استفاده کند. خیلی از بازیکنان فوق العاده در اولین فصل حضور خود در لیگی جدید، به دلایل متعددی به مشکل برمی خورند. مثال های زیادی در این رابطه وجود دارد. او بازیکن بسیار مستعدی است. باید بداند احتیاج است خیلی بهتر بازی کند و همچنین بفهمد نمی توانم خیلی به او فرصت بدهم چون تیم بسیار مهم تر است. امیدوارم او فصل بعد فوق العاده کار کند.

او در ادامه اضافه نمود: کیفیت لوکاس مورا و جووانی لوسلسو در نیمه دوم تفاوت ساز شد. می خواهم چیزی بگویم اما نمی توانم.در نیمه اول چیزی داشتیم که در نیمه دوم از آن برخوردار نبودیم. در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم. به نظرم لوکاس مورا، لوسلسو، آلی و استیون برخواین خسته بودند اما همان طور که دیدید، توان خودشان را به کار گرفتند. باید کوشش کنم تا تیم پیشرفت کند اما مربی احتیاج دارد بازیکنان هم او را در این جهت همراهی نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1015

به "مورینیو:امیدوارم اندومبله فصل آینده بدرخشد، در نیمه دوم بهتر شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو:امیدوارم اندومبله فصل آینده بدرخشد، در نیمه دوم بهتر شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید