میزبانی بالی از پوست شما!

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، راهنمای مراکز درمانی پوست در جزیره بالی

اگر دنبال جایی هستید که با شما مانند یک پادشاه رفتار گردد یا در پی مراکز حرفه ای درمان پوست هستید، بالی با دارا بودن گزینه های بی شمار، بهترین مقصد برای شما محسوب می گردد. گردشگران می توانند به سادگی در این جزیره یک روز تمام را در این مراکز سپری نموده و انواع خدمات مانند در مان با روغن های دارویی، حمام در برگ گل و … را دریافت نمایند. با خبرنگاران همراه باشید و با بعضی از این مراکز آشنا شوید:

میزبانی بالی از پوست شما!

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

مرکز آکوا پرلا (Acqua Perla Spa)

این مرکز در هتل (Double-Six) مشغول به کار بوده و یک مرکز پیشرو و پیروز بوده و برای رزرو وقت در این مرکز (VIP) باید به وسیله وب سایت آن اقدام نموده و بدون شک در این محل احساسی مانند احساس آلیس در سرزمین عجایب را خواهید داشت. در منوی گسترده این مرکز دو گزینه (Blue hues) و (clean glass artworks) منحصربه فرد و خاص است.

مرکز تالاسو بالی (Thalasso Bali)

این مرکز در اقامت گاه ساحلی گراند میراژ (Grand Mirage Resort) واقع در نوسا دوآ قرار داشته و با حوضچه های آب گرم 38 درجه و بهره گیری از آب دریا و جلبک های دریایی خدمات درمانی ویژه ای را ارائه داده و اتاق های درمانی و فشار آب در اتاق هایی به شکل غار به مشتریان ارائه می گردد.

مرکز جامو (Jamu spa)

این مرکز در اقامت گاه ساحلی علم کول کول (Alam KulKul Boutique Resort) قرار داشته و نام خود را از یک نوشیدنی دارویی سنتی در اندونزی به نام جامو گرفته است که برای درمان بعضی بیماری ها استفاده شده و از ترکیب گیاهان دارویی؛ میوه، گل ، ریشه های گیاهان، ادویه جات، عسل و بعضی روغن ها ساخته می گردد. این مواد در باغ زیبای این اقامت گاه ساحلی کاشته شده و به این ترتیب مدیریت این مرکز توانسته است هزینه مواد اولیه مورد احتیاج خود را کنترل کند.

مرکز شاین در هتل شرایتون (Shine Spa for Sheraton)

نام هتل شرایتون که روزگاری بسیار با اهمیت و قابل اعتماد بود، امروزه تا حد زیادی تنزل پیدا نموده است، البته این نام هنوز هم قابل اعتماد بوده و مرکز درمانی پوست این هتل نیز از قاعده فوق مستثنی نمی گردد. منوی این هتل بسیار کامل است.

مرکز اسپرینگ (Spring)

از سبک زندگی آرام جزیره بالی خسته شده اید؟ راه چاره پیش روی شما مراجعه به مرکز اسپرینگ (به آدرس اینترنتی springspa.com) است که خود را یک مرکز درمانی اجتماعی معرفی نموده از مظاهر فناوری مانند ایستگاه دی جی، آی پاد و دستورات علم زیبایی شناسی استفاده می نماید.

مرکز (Kush Ayurvedic Rejuvenation)

این مرکز توسط یکی از اساتید یوگا تاسیس شده و نشانه های حضور یوگا در گوشه و کنار آن مهیا است. در و دیوار این مراکز با نوشته هایی به خط سانسکریت تزئین شده و دستوراتی مانند روش صحیحی تنفس به روش پانایاما (pranayama) در این محل ارائه می گردد.

مرکز گلد داست (Gold Dust)

گلد داست به معنی خاکه طلا است و به همین دلیل کل تزئینات داخلی و تجهیزات این سالن به رنگ زرد طلایی بوده و دارای سطح خدماتی در کلاس جهانی است. در این مرکز، درمان پوست با ورقه های طلا ارائه شده که ادعا می گردد سبب جوان شدن پوست شده و برای سلامت بدن تاثیر گذار است.

مراکز منطقه لگیان لگیان (Legian)

در این منطقه شما می توانید در محلی با چشم انداز زیبا رو به اقیانوس هند، پوست خود را به صورت حرفه ای جلا دهید. در هتل های این منطقه همچنین شما می توانید از مراکز ورزشی، سونا ، اتاق های بخار و کلاس های یوگا نیز بهره مند شوید.

مرکز پرانا (Prana Spa)

این مرکز در ابتدا برای ارائه خدمات به یکی از شاهزادگان عرب تاسیس شد و دارای محیطی تجملاتی ، حوضچه های آب سرد و گرم و گزینه های مختلف درمان پوست است.

منبع: الی گشت
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 681

به "میزبانی بالی از پوست شما!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی بالی از پوست شما!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید