نتایج کمانداران ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، رقابت های تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در بنگلادش از صبح امروز شروع شد و جایگاه کمانداران کشورمان در مرحله مقدماتی مسابقات کامپوند بانوان و ریکرو مردان مشخص شد.

نتایج کمانداران ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا

گیسا بایبوردی در مرحله مقدماتی ماده کامپوند با امتیاز 697 در رده هشتم نهاده شد. وی پس از استراحت در دور نخست حذفی، در دور دوم به مصاف کمانداری از قزاقستان می رود.

راحله فارسی در مرحله مقدماتی ماده کامپوند با امتیاز 688 در رده یازدهم نهاده شد. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان می رود.

کوثر خشنودی کیا در مرحله مقدماتی ماده کامپوند با امتیاز 664 در رده هفدهم نهاده شد. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ویتنام می رود.

محمدحسین گلشنی در مرحله مقدماتی ماده ریکرو با امتیاز 625 در رده بیستم نهاده شد. وی پس از استراحت در دور نخست حذفی، در دور دوم به مصاف کمانداری از ازبکستان می رود.

ارشک فاضل در مرحله مقدماتی ماده ریکرو با امتیاز 634 در رده نوزدهم نهاده شد. وی پس از استراحت در دور نخست حذفی، در دور دوم به مصاف کمانداری از قزاقستان می رود.

رضا شبانی در مرحله مقدماتی ماده ریکرو با امتیاز 645 در رده هفدهم نهاده شد. وی پس از استراحت در دور نخست حذفی، در دور دوم به مصاف کمانداری از قزاقستان می رود.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب رضا شبانی، ارشک فاضل، محمدحسین گلشنی با امتیاز 1904 در رده پنجم ایستاد. تیم ایران پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف تیم قزاقستان می رود.

تیم ریکرو میکس ایران با ترکیب رضا شبانی و مهتا عبداللهی با امتیاز 1279 در رده ششم نهاده شد. تیم ایران در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم بنگلادش می رود.

تیم کامپوند بانوان ایران با ترکیب گیسا بایبوردی، راحله فارسی و کوثر خشنودی کیا با امتیاز 2049 در رده سوم ایستاد. تیم ایران در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم بنگلادش می رود.

تیم کامپوند میکس ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و امیر کاظم پور با امتیاز 1397 در رده چهارم نهاده شد. تیم ایران در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم بنگلادش می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2073

به "نتایج کمانداران ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج کمانداران ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید