نظام مالی شهرداری مربوط به سال های گذشته است و از استاندارد مطلوب فاصله دارد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، فلاح گفت: نظام مالی شهرداری تهران مربوط به سال های گذشته است و از استاندارد مطلوب فاصله دارد و نقطه عطف و شروع کار ما شروع برای ایجاد حساب واحد خزانه بود که قانون آن مربوط به 2 سال قبل بود، اما اجرایی نشده بود.

نظام مالی شهرداری مربوط به سال های گذشته است و از استاندارد مطلوب فاصله دارد

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، نشست خبری ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با موضوع بودجه، عرضه املاک شهرداری در بورس و عوارض، امروز یکشنبه هشتم اسفند ماه سال جاری برگزار گشت.

فلاح در این نشست خبری اظهار کرد: دوره تازه مدیریت شهری با چند شعار و راهبرد کار خود را شروع کرد و یکی از آن ها شفافیت و انضباط مالی بود که جزو برنامه های اساسی ما هستند و آمادگی نسبی برای اجرای پروژه های مختلف را داشتیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران یادآور شد: طرح جامع نظام مالی شهرداری تهران مربوط به سال های گذشته است و از استاندارد مطلوب فاصله دارد و نقطه عطف و شروع کار ما شروع برای ایجاد حساب واحد خزانه بود که قانون آن مربوط به 2 سال قبل بود، اما اجرایی نشده بود.

فلاح افزود: با یکی از سازمانهای معروف شهر وارد بحث شدیم و دیدیم که در نهایت دیدیم پس از شکایت ما مبلغ بدهی شهرداری به این مجموعه بسیار کمتر از آن چیزی بوده است که طلب کرده بودند و این به اشتباه رخ داده بود.

وی یادآور شد: نیمه دوم شهریور عددی حدود هزار و 300 میلیارد تومان به عنوان طلب شهرداری تهران از دولت ثبت شده بود اما مبلغ درست بیشتر از این بود و عدد در حال حاضر به حدود 19 هزار میلیارد تومان رسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2213

به "نظام مالی شهرداری مربوط به سال های گذشته است و از استاندارد مطلوب فاصله دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظام مالی شهرداری مربوط به سال های گذشته است و از استاندارد مطلوب فاصله دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید