نیکوخصال: برای برطرف اشکالات استادیوم آزادی 15 میلیارد تومان اعتبار احتیاج داریم

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان برطرف 19 مشکل در استادیوم آزادی تهران گردیده که امروز در جلسه ای معین شد که برای برطرف آن باید 15 میلیارد تومان هزینه کنیم.

نیکوخصال: برای برطرف اشکالات استادیوم آزادی 15 میلیارد تومان اعتبار احتیاج داریم

به گزارش خبرنگاران، فرهاد نیکوخصال در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اهمیت حضور تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را مورد توجه قرار داد و گفت: آنچه مسلم است در صورت راهیابی پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا 250 مهمان ویژه خواهد داشت و از طرفی شبکه های خارجی هم در تهران حضور می یابند. بنابراین برای رفع اشکالات ورزشگاه آزادی فقط مشکل اعتبار نیست و با مشکل زمان نیز روبرو هستیم که البته پس از تزریق اعتبارات قطعا با برنامه ریزی از پیش معین گردیده کارهای عمرانی برای بهبود وضعیت ورزشگاه فوتبال بلافاصله شروع خواهد شد.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه داد: در نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا 19 اشکال برای ورزشگاه آزادی اعلام نموده است که برآورد اعتباری مورد احتیاج آن 15 میلیارد تومان است و تا زمان بازی برگشت فقینال که 19 آبان ماه است فرصت داریم تا ایرادات را رفع کنیم.

نیکوخصال گفت: بر اساس کارشناسی که بعمل آمده است از این میزان اعتبار فقط 12 میلیارد تومان برای گیت های ورودی و دوربین های مدار بسته احتیاج است که بخش عمده ای از اعتبارات را شامل می گردد.

وی دیگر اشکالات را سیستم صوتی ، تونل ورزشگاه ، اتاق عکاسان ،چمن دور زمین مسابقه ،سکوی تماشاگران و ... اعلام گردیده است که همه 19 موارد با تامین سریع منابع مالی مرتفع می گردد.

نیکوخصال توضیح داد: با رفع مسائل ورزشگاه آزادی این ورزشگاه تا ده سال بدون مشکل و با آرامش رویدادهای بین المللی را میزبانی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 199

به "نیکوخصال: برای برطرف اشکالات استادیوم آزادی 15 میلیارد تومان اعتبار احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکوخصال: برای برطرف اشکالات استادیوم آزادی 15 میلیارد تومان اعتبار احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید