واکنش ستارگان کشتی روسیه به تعویق بازیهای المپیک

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرگزاری، همانطور که پیش بینی می شد بازیهای المپیک 2020 توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا در دنیا به مدت یکسال به تعویق افتاد. به همین دلیل عبدالرشید سعداله یف دارنده یک مدال طلای المپیک، 4 مدال طلا و یک مدال نقره دنیا در کشتی آزاد و رومن ولاسوف دارنده 2 مدال طلای المپیک و 2 مدال طلا و یک مدال نقره دنیا در کشتی فرنگی نسبت به تعویق بازیهای المپیک واکنش نشان دادند.

واکنش ستارگان کشتی روسیه به تعویق بازیهای المپیک

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

عبدالرشید سعداله یف در این خصوص گفت: هدف ما معین است و همین طور باقی خواهد ماند. المپیک به مدت یکسال به تعویق افتاده و این بدان معناست که تحقق اهداف ما به تأخیر افتاده است. زمان آن رسیده همه ما قوی تر شویم. در حال حاضر نیز فقط باید به بهترین ها امیدوارم باشیم و صبر، تمرین و تفکر کنیم.

رومن ولاسوف ستاره کشتی فرنگی دنیا و المپیک هم در این خصوص گفت: بازیهای المپیک به دلیل شرایط قابل فهم و فوق العاده دنیا تا سال 2021 به تعویق افتاد. این بدان معنی است که ما باید بهتر و بیشتر آماده شویم. طبیعتا ما عملکرد بهتری خواهیم داشت و فعلا چاره ای جز صبر و تحمل تا آن موقع نداریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1075

به "واکنش ستارگان کشتی روسیه به تعویق بازیهای المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ستارگان کشتی روسیه به تعویق بازیهای المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید