واکنش سرمربی سابق استقلال به شکست تیم ساپینتو در دربی ، نتایج تیم من قابل قبول بود

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، پیشکسوت استقلال می گوید این تیم هنوز شانس قهرمانی دارد و نباید دست از کوشش بردارد.

واکنش سرمربی سابق استقلال به شکست تیم ساپینتو در دربی ، نتایج تیم من قابل قبول بود

به گزارش خبرنگاران آنلاین، صمد مرفاوی، پیشکسوت استقلال در مورد شکست آبی پوشان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: ابتدا به تیم پرسپولیس تبریک می گویم. این طبیعت فوتبال است. آنها توانستند برد با ارزشی را کسب نمایند البته این باخت چیزی از ارزش های استقلال کم نمی کند.

وی ادامه داد: استقلال به لحاظ روحی و انگیزشی نباید روحیه خود را از دست بدهد زیرا آنها همچنان در کورس قهرمانی هستند و باید تا آخرین دقیقه برای کسب عنوان قهرمانی کوشش نمایند.

مرفاوی در مورد ارزیابی فنی اش از بازی اضافه نمود: پرسپولیس با برنامه تر از استقلال بود و مزد کوشش خود را گرفت. استقلال هم تیم همیشگی نبود زیرا این تیم همواره پرس از جلو را خوب انجام می داد اما روز گذشته در این کار پیروز نبود. پرسپولیس در نیمه اول مالکیت خوبی در زمین داشت و با حوصله تر بازی کرد. پرسپولیس روی اشتباه فردی خط دفاع استقلال در یک سوم دفاعی به گل رسید و بر عکس، استقلال روز خوبی را سپری نکرد.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه آیا این تیم همچنان در کورس قهرمانی قرار گرفته است یا خیر؟ توضیح داد: استقلال هنوز شانس دارد زیرا سه بازی تا خاتمه لیگ به جای مانده است. هیچ بازی ای هم آسان نیست حتی برای تیم سپاهان و پرسپولیس.

وی در مورد اینکه کدام بازیکنان در دو تیم عملکرد خوبی در زمین داشتند؟ بیان نمود: روزبه چشمی در استقلال عملکرد خوبی داشت ولی سایر بازیکنان تیم، عملکرد همیشگی شان را نداشتند. در پرسپولیس اما کار گروهی هم در خط دفاع و هم در خط حمله بسیار خوب بود.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال جوانان در مورد اینکه ادامه همکاری اش با این تیم به کجا انجامید گفت: هیچ تماسی با فدراسیون نداشته ام. به هر حال یک مرحله از مسابقات بود و به خاتمه رسید. همه زحمت کشیدند و با توجه به کمبودهایی که داشتیم عملکردمان خوب بود. انتظار دارم دیداری با تاج داشه باشم و مسائلی را برای پیشرفت تیم های پایه به ایشان بگویم. ما در همه دوره ها به جام جهانی صعود نکرده بودیم و نتایج ما قابل قبول بود. ما پیش از این در سید چهارم در حد بنگلادش و نپال بودیم ولی الان در سید دوم هستیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2418

به "واکنش سرمربی سابق استقلال به شکست تیم ساپینتو در دربی ، نتایج تیم من قابل قبول بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سرمربی سابق استقلال به شکست تیم ساپینتو در دربی ، نتایج تیم من قابل قبول بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید