ویژه&zwnjبرنامه&zwnjهای هفته پژوهش کانون اعلام شد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، ویژه برنامه های دوازدهمین هفته پژوهش کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در حالی اعلام شد که برگزیدگان این رویداد روز 25 آذر معرفی خواهند شد.

ویژه&zwnjبرنامه&zwnjهای هفته پژوهش کانون اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، در مجموع 300 اثر در قالب های کتاب، رساله و سرانجام نامه، مقاله، اقدام پژوهی و پژوهش اعضا در بخش های نظری و کاربردی، به دبیرخانه مرکزی این ویژه برنامه ارسال شد.

بر همین اساس، با توجه به فراگیری ویروس کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، برگزیدگان هفته پژوهش روز 25 آذر 1399 به صورت مجازی معرفی و جوایز آن ها به زودی ارسال خواهد شد.

برگزاری پنج نشست تخصصی و برپایی دوره های آموزشی تخصصی ویژه کارشناسان آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری در حوزه های آینده پژوهی و راه کار ها و چالش های بهبود اثربخشی آموزشی از جمله برنامه های هفته پژوهش کانون است.

همچنین برپایی نمایشگاه مجازی در پایگاه کانون مجازی به نشانی پژوهش/kpf.ir و برگزاری وبینار آموزشی زنده (Live) ویژه علاقه مندان و پژوهش گران از دیگر برنامه های این هفته به شمار می رود.

دوازدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش با شعار از مساله شناسی تا آینده پژوهی (آینده ساختنی است) پیرو ارسال فراخوان و شیوه نامه در مهر 1399 شروع شد که مورد استقبال پژوهش گران در کانون و علاقه مندان آزاد نیز نهاده شد.

این رویداد با هدف توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش، بهبود کمی و کیفی فعالیت های کانون، روزآمدسازی فعالیت ها و اقدامات به وسیله پژوهش های کاربردی، یاری به ارتقای فعالیت های پژوهشی و ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش های بنیادی برگزار می گردد.

یادآوری می گردد ویژه برنامه هفته پژوهش از سوی اداره کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان برای کارشناسان، مربیان و پژوهش گران آزاد برگزار می گردد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1549

به "ویژه&zwnjبرنامه&zwnjهای هفته پژوهش کانون اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژه&zwnjبرنامه&zwnjهای هفته پژوهش کانون اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید