چهارمین شماره سکوی شعر منتشر شد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگاران ، سکوی شعر از معدود نشریات ادبی موجود است که به صورت مستقل و پر مخاطب ماهانه چاپ و منتشر می گردد.

چهارمین شماره سکوی شعر منتشر شد

سرمقاله این شماره را هرمز علی پور با نگاهی به کرونا و شرایط موجود آدم ها و ادبیات نوشته است. صابر ساده نیز در مقاله ای به آنالیز نقد ادبی در ایران و صندلی رضا براهنی در این حوزه پرداخته است.

در این شماره از سکوی شعر گفت وگویی با مجید کوهکن در مورد نسبت سینما و ادبیات می خوانیم. مقاله مخاطب استیضاح و زبان به قلم هومن حسین زاده از دیگر مطالب این شماره است.

بخش کتاب این نشریه که زیر نظر رضا شالبافان اداره می گردد به معرفی و آنالیز کتاب های گلوبند، آخرین سرباز زخمی لهستانی و اهلی کردن قاب عکس می پردازد.

در هر شماره از سکوی شعر به آثار تعدادی از شاعران دیگر شهرها پرداخته می گردد که این شماره اختصاص دارد به آثار شاعران و نویسندگان استان ها و شهرهای خراسان، ارومیه، مازندران، اراک، لرستان.

این شماره از مجله سکوی شعر داری چندین مقاله در حوزه های زبان، شعر زنان و متون کلاسیک است.

همچنین در این شماره شعرهایی از سینا بهمنش، سیدرضا محمدی، الینا نریمان، محمد منصور فلاح، نگار حسنوند، رضا پناهیان الوارس، مهناز محمودی و شعرهایی از سلویا پلات با ترجمه رزا جمالی و سامانتا بارنلسون با ترجمه سعید دنیا پولاد می خوانیم.

سکوی شعر با مدیر مسوولی امید بیگدلی و سردبیری هرمز علی پور به صورت ماهانه منتشر می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1383

به "چهارمین شماره سکوی شعر منتشر شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "چهارمین شماره سکوی شعر منتشر شد" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین شماره سکوی شعر منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید