پخش زنده مراسم Galaxy Unpacked 2023 سامسونگ

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، اگر از هواداران گوشی های تاشوی سامسونگ هستید، باید بدانید که غول فناوری کره جنوبی میخواهد طی مراسمی در تاریخ 4 مرداد از نسل تازه گوشی های تاشوی خود رونمایی کند؛ گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 که از همین حالا هواداران پر و پا قرصی دارند.

پخش زنده مراسم Galaxy Unpacked 2023 سامسونگ

مثل همواره، سامسونگ تغییرات ریز و درشتی برای نسل نو این گوشی های تاشو در نظر گرفته که بر اساس شایعات اصلاح و بهبود لولای نمایشگر و عملکرد تاشوندگی از جمله مهم ترین آن هاست. به غیر از این موضوع، شایعات دیگری هم در خصوص گوشی های گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 منتشر شده که همگی را می توانید از این مقاله مطالعه کنید.

اما گوشی های تاشو، تنها محصولاتی نیستند که در مراسم Galaxy Unpacked 2023 رونمایی می شوند. بر اساس اخبار منتشر شده، سامسونگ در این مراسم از نسل نو ساعت های گلکسی واچ خود، شامل گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک هم رونمایی به عمل می آورد که کلیه اخبار و شایعات مرتبط با این دو ساعت را هم می توانید در این مقاله بخوانید.

و در نهایت، به تبلت های پرچم دار سری گلکسی تب S9 می رسیم که جانشین مدل پیروز تب S8 به شمار می آیند و قرار است با بهبودهای فراوان و ویژگی های ارتقاء یافته به بینندگان مراسم در سراسر جهان معرفی شوند.

خبرنگاران مگ، مثل همواره این مراسم را به طور زنده در صفحه اینستاگرام خود و در همین صفحه پوشش خواهد داد. شما می توانید در تاریخ 4 مرداد و ساعت 14 به وقت تهران، مراسم زنده سامسونگ را با اجرای مهدی شجاری و صدرا مخملی دیدن کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مرداد 1402 بروزرسانی: 3 مرداد 1402 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2455

به "پخش زنده مراسم Galaxy Unpacked 2023 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش زنده مراسم Galaxy Unpacked 2023 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید