پکن و دانستنی هایی که باید به خاطر بسپارید

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، سفری به یاد ماندنی به پکن، را با انتخاب پرواز ارزان و هتل های لوکس به پایتخت چین، تجربه کنید.

در تور پکن شما قادر به دیدن یکی از شگفت انگیزترین کشورهای جهان هستید و این سفر با خبرنگاران به ارزانی انجام می گردد .

پکن و دانستنی هایی که باید به خاطر بسپارید

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

شگفتی های سفر به چین

در پکن طیف گسترده ای از مناظر زیبا و وسیع وجود دارد . با داشتن یکی از عجایب حقیقی دنیا (دیوار بزرگ چین) نمی توانید درخواست دیدن مکان های بهتری را داشته باشید . بعد از قدم زدن در بالای معروف ترین برج و بارو در دنیا ممکن است بخواهید به زمین برگردید و سفری به شهر ممنوعه داشته باشید . یک قطعه از تاریخ چین و سلسله مینگ که امروزه به کاخ موزه تبدیل شده است . از میان دروازه ای به جنوب به میدان Tianamen می رسید ، جایی که شما خود را در مرکز پکن می یابید . مکانی که موقعیت های بسیاری برای دریافت عکسهای به یاد ماندنی و امکان دسترسی به سایر دیدنی های پکن را دارید .

هنگامی که شما در کاخ موزه درباره سلسله مینگ اطلاعاتی بدست بیاورید ممکن است بخواهید که به مقبره های آن ها هم سری بزنید . این مقبره ها برای شما و خانوادتان بعد از ظهر عجیب اما سرگرم کننده ای می سازند که مخصوصا برای بچه ها می تواند همراه با مقداری آموزش نیز همراه باشد .

زندگی شبانه پکن

مانند هر شهری در دنیا ، پکن هم در شب رستوران ها و مکان های زیادی برای تفریح دارد . Yugong Yishan همراه با موسیقی زنده می تواند محلی بسیار شیک برای شما باشد و 8-Bit برای دوستداران بازی های کامپیوتری مکانی ایده آل است که می توانید تمام شب را بازی کنید و یا از نگاه کردن بازی دیگران لذت ببرید .

بعد از یک روز طولانی و اکتشاف پکن چه چیزی بهتر از رفتن به یک نمایش است؟ نمایش The Golden Mask Dynasty یکی از محبوب ترین نمایش های پکن به شمار می رود که مهارت های فراوانی در آن دیده می گردد و شما از ترکیب خارق العاده موسیقی ، نمایش نامه و نقش آفرینی بیش از 200 بازیگرچینی به وجد می آیید . نمایشی که فقط می تواند به عنوان یک اثر هنری چینی واقعی توصیف گردد . اگر به دنبال مکانی آرام تر هستید می توانید سری به سالن نمایش آکروبات Chaoyang بزنید که برخی از با استعداد ترین آکروبات بازهای چین برای شما مهارت و تمرین و ممارست زیاد خودشان را به نمایش می گذارند .

پکن یک شهر فوق العاده با هزاران سرگرمی ست، شما می توانید به همراه خانوادتان از یک آخر هفته طوفانی به دور از خانه لذت ببرید . با وجود رستوران ها ، مکان های دیدنی و سرگرمی های فراوان ، سفر به پکن را نباید از دست داد.

خرید از چین

خرید یکی از پرطرفدارترین فعالیت های گردشگری درتور پکن می باشد. چندین بازار خرید در پکن وجود دارند که همه چیز درآن پیدا می گردد. یادتان باشد، هیچ چیز را با قیمت اولیه آن نخرید.

وقتی در حال خرید از بازار هستید، ضروری است که برای تخفیف دریافت چانه بزنید. اغلب فروشندگان ابتدا قیمتی را پیشنهاد می دهند که خیلی زیاد است و امید آن را دارند که شما بدون سوال آنرا بپردازید. چانه زنی یک رسم است و برای معین یک قیمت منصفانه ضروری است.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 526

به "پکن و دانستنی هایی که باید به خاطر بسپارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پکن و دانستنی هایی که باید به خاطر بسپارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید