تامین منابع پول کالدرون، پنجره جابجایی پرسپولیس باز می گردد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگاران، سید مجید صدری رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس که وعده داده بود بدهی کالدرون را پرداخت می نماید، به وعده خود عمل کرد و با تأمین منابع اقتصادی آن، بزودی با این مربی آرژانتینی و دستیارش تسویه حساب خواهد شد.

تامین منابع پول کالدرون، پنجره جابجایی پرسپولیس باز می گردد

صدری که در روزهای گذشته و با کوشش فراوان و رایزنی های متعدد، جهت برطرف مشکل بوجود آمده در کوشش بود تا هر چه زودتر این مشکل برطرف گردد، بیان کرد؛ انشاالله طی هفته آینده این مشکل برطرف خواهد شد و بدهی به ارث مانده از دوره های گذشته به گابریل کالدرون و دستیارش پرداخت می گردد.

وی توضیح داد: کوشش می کنیم با درایت کادر فنی، کوشش بازیکنان و حمایت و پشتیبانی طرفداران، راستا باشگاه و تیم در جهت کسب افتخارات بیشتر هموار گردد.

سید مجید صدری در انتها گفت: پرسپولیس قهرمان فوتبال ایران، روز آدینه در اهواز در برابر تیم فولاد خوزستان به میدان می رود و امیدواریم در گام اول فصل تازه رقابت های لیگ برتر، پیروز باشیم و به سوی قهرمانی حرکت کنیم.

بدهی کالدرون و دستیارش از مدیران اسبق پرسپولیس به جا مانده بود که صدری از روز نخست فعالیت در سرپرستی مدیرعاملی کوشش زیادی کرد این مشکل بزرگ را حل نماید تا پنجره جابجایی پرسپولیس باز گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2038

به "تامین منابع پول کالدرون، پنجره جابجایی پرسپولیس باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین منابع پول کالدرون، پنجره جابجایی پرسپولیس باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید