کاربردی ترین هدایا برای افرادی که عاشق قهوه هستند

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرگزاری خبرنگاران- خریدن هدیه همیشه بسیار مجذوب کننده است و در این زمینه همیشه باید به سلیقه فردی که برای او هدیه می خرید؛ توجه کنید. دانه های قهوه خوش عطر و طعم هستند و در بعضی از کشورها مهم ترین محصول صادراتی به تعداد می آیند. قهوه به مقدار زیادی آنتی اکسیدان دارد و می تواند به سلامتی فردی که به او هدیه می دهید هم یاری کند. به همین علت ما در ادامه به شما پیشنهاداتی برای هدیه دادن به افراد عاشق قهوه می دهیم. پس با ما همراه باشید.

کاربردی ترین هدایا برای افرادی که عاشق قهوه هستند
  1. قهوه جوش

    قهوه جوش گزینه ای است که برای عاشقان قهوه احتیاج اصلی است. پس مطمئن شوید که اگر او در خانه این وسیله را ندارد به او هدیه بدهید. قهوه جوش دارای انواع مختلفی دستی و برقی است و می توانید در قیمت های مختلفی آن را تهیه کنید.

  2. ترازو تایمر دار قهوه

    ترازوی تایمر دار برای دم کردن قهوه است و زمانی که شما می خواهید به فردی که عاشق قهوه است؛ هدیه بدهید می توانید از این گزینه بهره ببرید. ترازوی تایمر دار دو عامل وزن و تایمر را با هم هماهنگ می نماید و وزن را با دقت 0 . 01 گرم مقدار گیری می نماید. این ترازو یک تایمر داخلی هم دارد و به مصرف نمایندگان اجازه می دهد که بر اساس زمان و وزن قهوه، آن را کاملا دقیق دم نمایند.

  3. آسیاب قهوه

    آسیاب قهوه هم یک هدیه ایده آل است که یاری می نماید برترین و خالص ترین قهوه را تهیه کنید. برخی از این آسیاب ها دارای تنظیماتی پیشرفته هستند و یاری می نمایند بتوانید قهوه را با روش های مختلفی دم کنید.

  4. ست چهارتایی لیوان قهوه

    ست های چهارتایی لیوان معمولا در یک مقدار و یک طرح و بسیار زیبا است و برای نوشیدن یک فنجان قهوه بسیار مجذوب کننده خواهد بود. این گزینه برای افرادی بهتر است که معمولا در یک جمع چند نفره و با دوستان قهوه می نوشند. برخی از انواع این لیوان ها بسیار مقاوم و باکیفیت بوده و در ماشین ظرفشویی و مایکروفر هم می توان آنها را استفاده کرد.

  5. فرنچ پرس

    فرنچ پرس یکی از انواع قهوه ساز است که به صورت دستی کار می نماید. این هدیه گزینه خوبی برای افرادی است که به خوردن قهوه عادت دارند. البته فروش این کالا بسیار زیاد است و انواع مختلفی از قهوه ساز در بازار و با قیمت های متنوع وجود دارد که از میان آنها به فرنچ پرس،قهوه ساز فیلتردار، اسپرسو ساز، نسکافه ساز، قهوه ترک ساز و قهوه ساز دو نفره می توان اشاره نمود. اما فرنچ پرس در تهیه قهوه و دمنوش سریع عمل می نماید و می توانید آن را از وب سایت معتبری مانند دیجی کالا بخرید. فرنچ پرس دارای طراحی زیبایی است و برای شما دو فنجان قهوه سریع آماده می نماید.

  6. فندک طرح قهوه

    فندک هم همیشه گزینه خوبی برای هدیه دادن است. اما برای هدیه دادن به افرادی که عاشق قهوه هستند می توانید از فندک های طرح قهوه بهره ببرید. در این زمینه خرید فندک زیپو اصل با طرح قدیمی یا مدرن و در رنگ های مشکی، طلایی و ساده می تواند گزینه خوبی برای عاشقان قهوه سیگاری باشد. یا آنکهشما می توانید برای افرادی که به این وسیله احتیاج دارند و عاشق قهوه هم هستند یک ست اورجینال فندک زیپو و یک بسته قهوه فوری سفارش دهید.

  7. شمع معطر اسپرسو

    افرادی که قهوه دوست دارند؛ عاشق بو و عطر قهوه هم هستند. پس می توانید عطر قهوه را به خانه این افراد بیاورید. برخی از شمع ها به علت دارا بودن اسانس اسپرسو به هنگام سوختن بوی قهوه را پخش نموده و بسیار مجذوب کننده هستند. این شمع ها بدون دود و بسیار تمیز می سوزند و زمان سوختگی برخی از آنها تا 60 ساعت است. این شمع ها در کنار عطری که دارند بسیار هم زیبا هستند و به اسم دکور هم می توان از آنها استفاده کرد.

  8. فنجان قهوه خوری

    این فنجان ها معمولا طرح های زیبایی دارند و برخی از آنها تک رنگ و یک دست هستند. هدیه دادن این فنجان ها به افرادی که عاشق قهوه هستند می تواند اعتماد به نفس زیادی هم به آنها بدهد.

  9. اسپرسو ساز

    اسپرسو ساز هم گزینه خوبی برای هدیه دادن به عاشقان قهوه است و یک روش کار ساده دارد. با جوش آمدن آب درون مخزن و عبور بخار ایجاد شده از میان ذرات قهوه آسیاب شده روی صافی اول، کف غلیظی ایجاد شده و با عبور از صافی دوم و لوله پوپاپ، درون مخزن دوم جمع می گردد.

    برای آنکه قهوه درست شده کیفیت بهتری پیدا کند؛ بهتر است که شعله زیر آن پهن و یک دست باشد تا ذرات آسیاب شده قهوه بهتر بتواند با بخار آب ترکیب شده و کف مرغوب و اصیلی به دست بیاید. این دستگاه کوچک یاری می نماید تا با صرف کمترین هزینه و کمترین زمان نوشیدنی گرم و مجذوب کنندهی برای سه نفر تهیه گردد.

  10. گیاه قهوه عربیکا

    همه می دانیم که رشد و پروش قهوه به کار و کوشش زیاد و شرایط ایده آلی برای رشد و دانه دادن احتیاج دارد. اما گیاه قهوه به تنهایی هم بسیار زیبا است و هدیه دادن انواع آن مانند درخت نهال عربیکا زیبایی این گیاه را برای مدت ها به نمایش درآورده و شما را همیشه در فکر هدیه گیرنده ماندگار خواهد نمود. البته این گیاه در منطقه ها گرمسیری ده ها کیلوگرم دانه داده و نگه داشتن آن در دمای اتاق نشیمن و با تنظیم درجه متعادل دما می تواند یاری کند تا هر ساله تعداد کمی دانه قهوه بدهد. بنابراین بهتر است درباره نگهداری گیاه قهوه بیشتر بخوانید.

  11. ماگ بیرون بر

    ماگ بیرون بر هم هدیه خوبی برای افراد عاشق قهوه است که در خارج از خانه فعالیت می نمایند. این لیوان های شیشه ای بسیار بادوام و نشکن هستند و شما می توانید انواع آنها را در رنگ ها و طرح های مختلفی تهیه کنید. این ماگ ها را می توانید متناسب با شخصیت فردی که برای او هدیه می خرید تطبیق دهید.

  12. قهوه ساز فرانسه

این نوع از دستگاه قهوه ساز بسیار مقرون به صرفه بوده و ظرف چند دقیقه می تواند یک فنجان قهوه خوشمزه به شما بدهد. قهوه ساز فرانسته دارای طرح ها و حجم های متفاوتی است. در هنگام خرید بهتر است از مقاوت بدنه قهوه ساز فرانسه نسبت به حرارت و جنس فیلتر آن مطمئن شوید. اهمیت فیلتر قهوه ساز از آن جا است که فیلتر قهوه ساز نقش زیادی در طعم و عطر قهوه می گذارد و افرادی که به قهوه علاقه دارند به عطر و طعم خالص آن بسیار اهمیت می دهند.

نویسنده: وحیده امینی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1993

به "کاربردی ترین هدایا برای افرادی که عاشق قهوه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربردی ترین هدایا برای افرادی که عاشق قهوه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید