کرونا، تقویت نیروهای ارتش انگلیس در مرزهای فرانسه برای مدیریت ترافیک کامیون ها

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، وزارت دفاع انگلیس از تقویت چشمگیر نیروهای خود در مرزهای فرانسه برای از بین بردن ترافیک طولانی کامیون ها به دلیل محدودیت های سفر ایجاد شده برای جلوگیری از شیوع ویروس جدید کرونا اطلاع داد.

کرونا، تقویت نیروهای ارتش انگلیس در مرزهای فرانسه برای مدیریت ترافیک کامیون ها

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه پاسایر نویه پرسه، دولت انگلیس کوشش های خود برای رفع کردن صف های طولانی کامیون های حمل بار در مناطق مرزی با فرانسه را تشدید نموده است.

وزارت دفاع انگلیس بیان کرد که 800 نیروی دیگر ارتش را برای تست گیری سریع از رانندگان کامیون ها و عبور از مرزها به منطقه فرستاده است. تا به حال 300 نیرو در این منطقه برای این منظور حضور داشتند.

لهستان هم بعضی تست گیرها و نیروهای یاریی را برای کوتاه کردن زمان انتظار رانندگان کامیون ها به مرزهای فرانسه و انگلیس اعزام نموده است. با این وجود انتظار می رود روزهای متمادی طول بکشد تا این مشکل رفع گردد.

وزیر حمل و نقل انگلیس روز پنج شنبه اطلاع داد که بیش از 2300 راننده کامیون تست کرونا داده اند که از بین آن ها تنها تست 3 نفر آن ها مثبت بوده است.

سفیر آلمان در انگلیس هم از گیر افتادن بعضی رانندگان آلمانی در این شرایط پر هرج و مرج سخن گفته و در پیامی توئیتری از کریسمسی سخت گفته است.

لهستان روز آدینه یک تیم پزشکی 60 نفره را را به منطقه اعزام کرد که قرار است در تست گیری از رانندگان کامیون های لهستانی یاری نمایند.

بر اساس گزارش رسانه های انگلیسی تا روز آدینه چندین هزار کامیون سفر خود را بعد از تست گیری ادامه دادند، اما همچنان بیش از 5 هزار کامیون در مناطق مرزی گیر افتاده اند. بسیاری از رانندگان از کمبود آب و غذا شکایت داشتند. سرویس بهداشتی هم به اندازه کافی وجود ندارد.

بیشتر کشورهای دنیا هفته جاری پس از این که انگلیس بیان کرد گونه جهش یافته ای از ویروس کرونا در این کشور به سرعت در حال شیوع است، درهای خود را به روی انگلیس بستند و فرانسه درست چند روز پیش از این که انگلیس از اتحادیه اروپا خارج گردد سفرهای مسافری و باری را ممنوع نمود. این امر باعث سرگردانی هزاران راننده کامیون اروپایی در جنوب شرقی انگلیس درست چند روز پیش از کریسمس شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پاریس و لندن اواخر روز سه شنبه موافقت کردند کامیونهایی که تست کووید 19 راننده آنها منفی باشد می توانند از بندر دوور به بندر کاله فرانسه جابجا شوند.

مقامات انگلیسی اعلام نموده اند که ارتش به برپایی پایگاه های تست در جنوب شرقی این کشور یاری می نماید تا ترافیک کامیونها تسهیل گردد اما این کار زمان می برد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

راننده کامیونهای عصبانی روز چهارشنبه با پلیس انگلیس درگیر شدند. تصاویر تلویزیونی نشان داد که این راننده ها همزمان بوقهای کامیونهای خود را به صدا درآورده و در تاریکی شب چراغهای چشمک زنشان را روشن نموده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1525

به "کرونا، تقویت نیروهای ارتش انگلیس در مرزهای فرانسه برای مدیریت ترافیک کامیون ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، تقویت نیروهای ارتش انگلیس در مرزهای فرانسه برای مدیریت ترافیک کامیون ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید