کسب 3 کرسی فدراسیون جهانی تیراندازی توسط ایران

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، در انتها نشست فدراسیون جهانی تیراندازی سه ایرانی به مدت دو سال به عضویت کمیته های مختلف ISSF در آمدند.

کسب 3 کرسی فدراسیون جهانی تیراندازی توسط ایران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون تیراندازی، این نشست با اعضای فدراسیون دنیای تیراندازی اعم از رییس، دبیر، نواب رییس، شورای اداری و ... به صورت وبینار برگزار گردید. علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی ایران نیز به عنوان عضو ایرانی شواری اداری فدراسیون دنیای در این مجمع شرکت داشت.

مسائل ورزش تیراندازی در دنیا و برنامه های پیش روی فدراسیون دنیای تا بازی های المپیک 2024 پاریس از جمله موارد مهم این جلسه سه ساعته بود که در مورد آن بحث و گفتگو شد.

در انتها در مورد انتخابات کمیته های مختلف فدراسیون دنیای رای گیری شد که در نهایت با رایزنی های رییس فدراسیون تیراندازی ایران، این فدراسیون پیروز شد علاوه بر دو کرسی قبلی در فدراسیون دنیای دو کرسی جدید نیز کسب کند.

ندا نوذری در کمیته پزشکی و دوپینگ ابقا شد و الهام هاشمی در کمیته مربیان و حامد جلال زاده در کمیته پایداری محیط زیست پس از رای گیری به مدت دوسال به عضویت کمیته های مذکور در آمدند.

اکنون فدراسیون تیراندازی ایران 4 کرسی در فدراسیون دنیای دارد و برای نخستین بار توانست این پیروزیت را به افتخارات اخیر خود اضافه کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1561

به "کسب 3 کرسی فدراسیون جهانی تیراندازی توسط ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب 3 کرسی فدراسیون جهانی تیراندازی توسط ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید