کونته: حتی بارسلونا هم بابت رویارویی با اینتر شادمان نیست

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، سرمربی اینتر می گوید حتی بارسلونا هم بابت همگروهی با نراتزوری در لیگ قهرمانان اروپا خشنود نیست.

کونته: حتی بارسلونا هم بابت رویارویی با اینتر شادمان نیست

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته که شاگردانش پس از کسب سه پیروزی متوالی در رقابت های سری A ایتالیا، فردا شب (سه شنبه) در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای اسلاویا پراگ جمهوری چک هستند، در گفت وگو با سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) گفت: ما می خواهیم کاری کنیم که طرفداران مان احساس غرور نمایند و فوتبال هیجان انگیزی را برای شان به نمایش بگذاریم و آنها بتوانند هویت خود را تشخیص دهند. هدف گذاری سخت است و باید ببینیم در ادامه فصل چه اتفاقاتی خواهد افتاد. مهم این است که کاری نکنیم که بعداً پشیمان شویم و مطمئن شویم که همه بازیکنان 110 درصد توان خود را به معرض نمایش می گذارند.

وی در مورد اهمیت لیگ قهرمانان برای یک باشگاه و شانس اینتر برای قهرمانی در این تورنمنت گفت: من قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه نموده ام. چهار بار در فینال این تورنمت بازی نموده ام که یک بار پیروزی و سه بار شکست را تجربه نموده ام، از این رو هر دو حس را تجربه نموده ام. می دانم که فتح لیگ قهرمانان اروپا سخت است و شکست در فینال این رقابت ها چقدر دردناک است. دوست ندارم درباره شانس صحبت کنم اما یک شوت در چارچوب یا خارج از چارچوب می تواند راستا تیم در طول یک فصل را تغییر دهد. فاکتورهای زیادی است که باید در لیگ قهرمانان لحاظ گردد و این تورنمنت مهمی است.

سرمربی اینتر همچنین در مورد همگروهی با بارسلونا یادآور شد: تقابل با بارسلونا چالش شگفت انگیزی خواهد بود، یکی از آن بازی هایی که انگیزه می دهد و باعث می گردد تا بازیکنان با تمام توان بازی نمایند. من بر این باورم که حتی بارسلونا از اینکه باید با اینتر بازی کند، راضی نیست. ما راستای را آغاز نموده ایم که می خواهیم آن را به بهترین شکل ممکن ادامه بدهیم. بهترین تیم ها در لیگ قهرمانان تیم هایی هستند که بهترین راه را برای پیشرفت انتخاب نمایند و بفهمند که برای بودن در اوج به چه چیزهایی احتیاج دارند.

کونته در پاسخ به این پرسش که انتظار داشتید که فصل را اینقدر خوب آغاز کنید؟، گفت: من انسانی هستم که همواره قدم هایم را راسخ روی زمین می گذارم. اینکه ما فصل را خوب آغاز کردیم، حس خوبی به ما می دهد اما می دانیم که در ادامه ممکن است با سختی هایی روبرو شویم. در جمع تیم ما تنها دیه گو گودین است که عناوین قهرمانی مختلف را تجربه نموده، بنابراین باید درک کنیم که چه کارهایی برای رسیدن به هدف های مهم و البته راضی کردن طرفداران مان باید انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 589

به "کونته: حتی بارسلونا هم بابت رویارویی با اینتر شادمان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: حتی بارسلونا هم بابت رویارویی با اینتر شادمان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید