گوشی های قدیمی اندرویدی و آیفون منبع ثروتی سرشار هستند

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، فروش دستگاه های آیفون و اندروید غبار گرفته، می تواند ثروت کمی برای شما به همراه داشته باشد.

گوشی های قدیمی اندرویدی و آیفون منبع ثروتی سرشار هستند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه سان، تحقیقات ویرچین مدیا 02 (Virgin Media 02) نشان داده است که بریتانیایی ها تا 15 میلیون تلفن همراه استفاده نشده و کمتر از 3 میلیون تبلت در خانه های خود دارند.

بسیاری بر این باورند که کوشش برای کاهش هزینه های دستگاه ها یا ابزارهای آسیب دیده فایده چندانی ندارد. اما به طور فزاینده ای طرح هایی پدید آمده که بر مبنای آن، پیشنهاد دهندگان این طرح ها از ارائه پول نقد برای دستگاه های قدیمی بسیار خشنود می شوند، زیرا این دستگاه ها و ابزار قدیمی بعضا آسیب دیده مملو از فلزات ارزشمند، ریزتراشه ها و موارد دیگر هستند که می توانند برای تعبیه ابزارهای نوتر تغییر کاربری دهند.

طرح های بازیافت تلفن همراه

طرح های بازیافت تلفن همراه یک مسیر محبوب برای بسیاری است، زیرا بسته به شرایط و مدل تلفن قبلی تان پول نقد به دارندگان تلفن همراه پیشنهاد می گردد. بعضی بیشتر از دیگران پرداخت می نمایند. به عنوان مثال، آیفون 128 گیگابایتی اگر در شرایط عالی باشد، می تواند تا 210 پوند به وسیله O2 Recycle برای صاحبان گوشی عایدی داشته باشد.

با این حال، طرح بازیافت گوشی رقیب Envirofone برای همان دستگاه و با همان ویژگی ها 260 پوند پرداخت می نماید.

به طور طبیعی، اگر شرایط دستگاه شما با آن استانداردها مغایرت داشته باشد، قیمت پیشنهادی کاهش می یابد. به همین علت، توصیه می گردد برای دستیابی به بالاترین فروش، مقداری مقایسه قیمت بین تعدادی از طرح های بازیافت، از جملهای ای،مازوما موبایل، WeBuyAnyPhone و سی ای ایکس انجام دهید.

طرح های مبادله

برای کسانی که در پی یک گوشی هوشمند تازه هستند، مبادله گوشی نو با تلفن همراه قدیمی شما یک روش آزمایش شده برای اطمینان از پرداخت کمتر است.

به عنوان مثال، اپل یک سرویس مبادله ای ارائه می دهد که متعهد مب گردد در ازای آیفون قدیمی بین 30 تا 630 پوند برای یک آیفون نو یا دیگر دستگاه های اپل به شما بدهد. در جاهای دیگر، Samsung Trade-In برای خرید یک دستگاه نو به شما پول می دهد، اما وعده تخفیف فوری را می دهد، به این معنی که لازم نیست برای دریافت اعتبار منتظر بمانید.

هنگامی که اطلاعات مربوطه را ارائه کردید، احتمالا یک برچسب پستی به وسیله شرکت تلفن یا شرکت بازیافت برای شما ارسال می گردد. فقط مطمئن شوید که آن را روی بسته حاوی تلفن یا ابزار خود بچسبانید. قبل از پست کردن دستگاه خود، مطمئن شوید که اطلاعات مهم را قبل از بازنشانی کارخانه ای پاک کنید. شرکت به احتمال زیاد هنگام ورود دستگاه به شما اطلاع خواهد داد. پس از آنالیز دقیق، قیمت نهایی قبل از ارسال پول به حساب شما اعلام می گردد.

بیشتر بخوانید:

  • هشدار کارشناسان: تلفن های همراه به مکالمات شما گوش می دهند | چه راه چاره هایی وجود دارد؟
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 تیر 1402 بروزرسانی: 26 تیر 1402 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2453

به "گوشی های قدیمی اندرویدی و آیفون منبع ثروتی سرشار هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های قدیمی اندرویدی و آیفون منبع ثروتی سرشار هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید