10 شخصیت بی باک برتر انیمه شیطان کش به ترتیب

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، چند سالی است که شیطان کش، مانگای تحسین برانگیز کویوهارو کوتوگه به یک انیمه پیروز و محبوب در سراسر دنیا تبدیل شده است. این انیمه داستان یک شیطان کش تازه کار به نام تانجیرو کامادو است که می خواهد خواهر آلوده اش را دوباره به انسان تبدیل کند و هر شیطانی که سر راهش قرار می گیرد را از میان بردارد. در دنیای شیطان کش، تبدیل شدن به یک شکارچی حرفه ای شیطان ها به شجاعت فوق العاده ای احتیاج دارد و تانجیرو چنین چیزی را در خود دارد. اما او تنها شخصیت شجاع این دنیای داستانی نیست.

10 شخصیت بی باک برتر انیمه شیطان کش به ترتیب

تانجیرو در جهت سفر خود با شیطان کش های زیادی روبرو می گردد؛ از جمله 9 هاشیرای ممتاز. او بعلاوه شیاطین بسیار شجاع و جسوری را می بیند که در نبردهای مرگبار پیش روی خود، از هیچ شیطان کشی نمی ترسند. تا به حال در انیمه شیطان کش، با شخصیت های مختلفی آشنا شده ایم که ذات نترس خود را به رخ کشیده اند. در این مطلب می خواهیم به معرفی 10 نمونه از آن ها بپردازیم.

10. روی آماده نبرد با چند هاشیرای مختلف بود

روی یکی از اعضای رده پایین دوازده ماه شیطانی است و یک جنگل کامل را محل زندگی خانواده عنکبوتی اش نموده است. روی دشمنان خود را در تله هایی تاردار گیر می اندازد و علاقه زیادی دارد که رودررو با دشمنان خود روبرو گردد.

روی با تانجیرو و نزوکو مبارزه کرد، سپس به نبرد با دو هاشیرا به نام گیو تومیوکا و شینوبو کوچو پرداخت. به عنوان یک شیطان ماه رده پایین، این حرکت از او بسیار شجاعانه بود. ولی در نهایت کم آورد و مغلوب تیغ گیو شد. اما او همانند یک جنگجو درگذشت.

9. آکازا تسلیم شدنی نیست

شجاع بودن برای شیطان بسیار قدرتمندی همانند آکازا کار راحتی است، چون او تقریبا توانایی شکست هرکسی را دارد که سر راهش قرار بگیرد. با این حال، اوج شجاعت و اراده آکازا آنجا بود که تنهایی به قطار درهم شکسته موگن رسید و هم زمان با چند شیطان کش مبارزه کرد.

نبرد اصلی آکازا با کیوجورو رنگوکو، هاشیرای شعله بود. سرسختی کیوجورو برای آکازا هم تماشایی بود و هم خسته نماینده. آکازا هم به مقدار خودش کله شق بود و دوست داشت نبردش با کیوجورو را تمام کند، ولی در نهایت دید راهی جز فرار ندارد. به نظر می آید او خیلی خوب می داند چطور یک هاشیرا را از پا دربیاورد.

8. سوسامارو عاشق چالش است

همانند آکازا و روی، سوساماروی چند دست هم اعتماد بنفس و شجاعت زیادی دارد، چون نیروی شیطانی را طرف خود دارد و وقتی به انسان های عادی نزدیک می گردد هیچ ترسی در خود نمی بیند. او شیطان کش ها را هم می تواند از میان بردارد، ولی برخی از این شیطان کش ها شاید برای او و یاهابا، دوست چشم بسته اش بیش از حد قوی باشند. او برای اینکه وارد این نبرد نابرابر گردد، به شجاعت زیادی احتیاج دارد.

سوسامارو با وجود اینکه یک ماه نیست، شجاعانه وارد نبرد با تانجیرو و نزوکو می گردد. تا آخرهای نبرد هم دست بالا را دارد، ولی در نهایت تانجیرو و نزوکو راهی برای غلبه بر او پیدا می نمایند. در اواخر این مبارزه سوسامارو کمی احساس ترس می نماید، ولی شجاع تر از این هاست که فرار کند. او هم شجاعانه در حال نبرد می میرد.

7. سانمی شینازوگاوا یک شیطان را با خون خودش وسوسه کرد

هنوز چیز زیادی از هاشیرای باد ندیده ایم، ولی در آن صحنه معروف که کوشش کرد وجه شیطانی بودن نزوکو را ثابت کند، حسابی خودش را به رخ طرفداران کشید. سانمی به سراغ نزوکو رفت و جعبه اش را باز کرد، سپس دست خودش را برید تا نزوکو را با خونش تحریک کند.

اینکه برای اثبات یک نکته خون خودت را پیش روی یک شیطان زنده آشکار کنی، شجاعت فراوانی می خواهد، و سانمی دقیقا این کار را می نماید. بدون تردید کسی که چنین شجاعتی دارد، موقع نبرد واقعی با شیاطین هم فوق العاده جسور و بی باک خواهد بود.

6. گیو تومیوکا، موزان را به چالش کشید

گیو تومیوکا هاشیرای آب است، او بعلاوه اولین هاشیرایی بود که در سریال ظاهر شد. او کمی دیر رسید و نتوانست از خانواده کامادو در برابر حمله موزان کیبوتسوجی محافظت کند. ولی کاملا تعیین است که گیو اگر زودتر از راه می رسید با موزان افسانه ای روبرو می شد، و این یک نبرد معمولی نخواهد بود.

گیو یک شیطان کش خویشتن دار ولی شجاع است و هر شیطانی که سر راهش قرار بگیرد را سرد و بی دردسر از میان برمی دارد؛ از جمله ریو، شیطان عنکبوتی. او اعصابی فولادین دارد، به نظر می رسد برای نبردهای بی شماری که پیش رو دارد، این ویژگی خیلی به کارش می آید.

5. تانجیرو کامادو برای انجام وظیفه اش، با هر شیطانی مبارزه می نماید

تانجیرو کامادو مدت کوتاهی است که شیطان کش شده است، ولی حسابی عزمش را جزم نموده که این زمان از دست رفته را جبران کند و ارزش خود را به هاشیراها اثبات کند. او بیشتر وقت ها با هدف انسان کردن دوباره نزوکو مبارزه می نماید، ولی او عادت دارد که هر چالشی که پیش رویش قرار می گیرد را تا خاتمه پیش ببرد. اگرچه هنوز هم شیاطین قدرتمندی هستند که او را مرعوب می نمایند.

تانجیرو مبارزی نیست که بی مهابا به حریف حمله کند. او نقاط قوت دشمن را ارزیابی می نماید، از این اطلاعات در نبرد استفاده می نماید و صبر می نماید تا در یک فرصت مناسب، یک ضربه کاری به دشمن خود وارد کند. او و یارانش در یک نبرد مرگبار، شجاعانه با انمو، شیطان رده پایین مبارزه کردند و او را از بین بردند.

4. شینوبو کوچو با وجود توانایی های جسمی ضعیفش، مبارز خوبی است

شینوبو کوچو هاشیرای حشره است، او بعلاوه قدکوتاه ترین و ریزترین هاشیرای این انیمه هم هست. در مقایسه با هشت هاشیرای دیگر، شینوبو توانایی های جسمی پایینی دارد، ولی این نکته منفی قرار نیست جلوی او را بگیرد. او در کار با شمشیر مهارت فوق العاده ای دارد و در کنار شمشیرزنی، خیلی خوب از مهارت سم سازی اش هم استفاده می نماید.

همین باعث می گردد شینوبو خیلی راحت بتواند دشمنانی را از سر راه بردارد که خیلی از او بزرگ تر و قوی تر هستند. دشمنان در هر ابعادی که باشند، ترسی در او ایجاد نمی نمایند. او همراه با گیو شجاعانه به دل جنگل عنکبوت زد و به جای این که از عنکبوت ها بترسد، حسابی آن ها را تارومار کرد.

3. نزوکو کامادو برای یاری به برادرش یک لحظه هم تردید نمی نماید

نزوکو کامادو خیلی اهل جنگ نیست، ولی اگر شرایط ایجاب کند، یا اگر شیطانی مستقیم او راه هدف بگیرد، وارد عمل می گردد و با هر دشمنی که سر راهش باشد، مبارزه را شروع می نماید. او در نبرد با برمدم شیطان به یاری برادرش شتافت، بعدا در نبرد با روی هم حسابی به تانجیرو یاری کرد.

حتی در جایی از داستان نزوکو وارد یک دوئل با سوسامارو شد و بدون این که یاری چندانی از تانجیرو و بقیه دوستانش دریافت کند، با او مبارزه کرد. نزوکو شاید قوی ترین شیطان انیمه شیطان کش نباشد، ولی شجاعتی تحسین برانگیز در خود دارد.

2. اینوسکه هاشیبیرا آماده مبارزه با هر جنبنده ای است

اینوسکه هاشیبیرا را حیوانات بزرگ نموده اند، به همین علت به عنوان یک شیطان کش و شمشیرزن خودآموخته، غرائزی فوق العاده تیز و حس هایی قوی دارد. او شخصیتی صریح و بی شیله پیله دارد و اگر بخواهد با کسی مبارزه کند یا وارد چالش گردد (اتفاقی که زیاد رخ می دهد)، او مستقیم آن را مطرح می نماید.

اینوسکه در روبروه با دشمن به شدت نترس است. در روبروه با یک شیطان بسیار قدرتمند، تنها اتفاقی که ممکن است برای او رخ دهد این است که محدودیت های خود را به عنوان یک شیطان کش بپذیرد. در هر صورت، اینوسکه یکی از بی باک ترین و جسورترین شخصیت های کل این انیمه است.

1. کیوجورو رنگوکو هیچ وقت فرار نمی نماید

کیوجورو رنگوکو هاشیرای دوست داشتنی آتش است و از پدرش که او هم هاشیرای آتش بوده است، درس های زیادی یاد گرفته است. کیوجورو بعلاوه به این معروف است که یه آدم خون گرم و اجتماعی است و هر چالشی را می پذیرد، بدون توجه به خطراتی که شاید داشته باشد. او شدیدا پرکوشش و با پشتکار است.

کیوجورو قهرمان اصلی انیمیشن سینمایی قطار موگن است. به راحتی و با اعتماد بنفس کامل کلی شیطان مختلف را از پیش رو برمی دارد تا به آکازای قدرتمند می رسد. کیوجورو با وجود این که در این نبرد تا حدودی کم می آورد، باز هم شجاعانه تا خاتمه ادامه می دهد و پیشنهاد آکازا برای تبدیل شدن به یک شیطان را نمی پذیرد. کیوجورو حتی به قیمت جانش بر سر اصول خود می ماند و در مقابل آکازا می ایستد، و ذره ای احساس ترس یا تردید نمی نماید. کیوجورو اگرچه در نهایت این نبرد را می بازد، ولی به یک الگوی الهام بخش برای تانجیرو و دیگران تبدیل می گردد.

منبع: CBR

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2274

به "10 شخصیت بی باک برتر انیمه شیطان کش به ترتیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 شخصیت بی باک برتر انیمه شیطان کش به ترتیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید