تور آلمان ارزان: 11 فعالیت جالب مناسب بچه ها در آلمان (قسمت اول)

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، گردشگری با بچه ها همواره می تواند چالش برانگیز باشد چراکه بیشتر فعالیت های گردشگری برای بزرگسالان طراحی شده اند. در این مقاله 11 فعالیت گردشگری مناسب بچه ها در آلمان را معرفی می کنیم.

تور آلمان ارزان: 11 فعالیت جالب مناسب بچه ها در آلمان (قسمت اول)

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

آلمان برای بچه ها بسیار مناسب است، به این معنی که در این کشور سرگرمی های زیادی وجود ندارد که نتوانید همراه با بچه ها خود انجام دهید. گاهی ارزشش را دارد تا برای رفتن به یک زمین بازی برنامه ریزی کنید. اگر در پی پیشنهادات الهام بخش برای سرگرمی با بچه هاتان در آلمان هستید، در اینجا 11 مورد را تقدیم شما می کنیم.

رستوران های واقعی

با توجه به اینکه رستوران های آلمانی ساختار سنتی خود را حفظ نموده اند، به طور کلی در آلمان بچه ها اجازه ورود به رستوران ها را دارند (در بسیاری از رستوران های مجلل کشورهای غربی بچه ها اجازه ورود ندارند). در بیشتر رستوران ها حتی انواع مجللشان، جایگاه بلند مخصوص بچه ها را می یابید. حتی در مکان های عمومی تر مثل کافه ها نیز معمولا در منو، غذاهای مناسب بچه ها گنجانده شده است. به طور کلی بچه ها آلمانی همان چیزی را نوش جان می نمایند که پدر و مادرشان نیز می خورند. در منو در پی Bratwurst یا سوسیس، Pommes یا سیب زمینی سرخ نموده، Nudeln mit Tomatensosse یا پاستا با سس گوجه فرنگی و Spätzle که نوعی ماکارونی و پنیر است بگردید.

بلیط خانوادگی

تقریبا برای تمامی کارهایی که می گردد در آلمان همراه با بچه ها انجام داد، می توان بلیط خانوادگی گرفت. مثل استفاده از حمل و نقل عمومی. پیشنهاد کلی یک بلیط برای دو فرد بالغ و 1 تا 3 کودک همراهشان است اما جزئیات ممکن است در مکان های مختلف متفاوت باشند.

موزه ها و یادبود ها معمولا برای افراد زیر 18 سال رایگان هستند. رایگان بودن این فضاها برای بچه ها زیر 5 سال قطعی است.

هتل ها تخفیف های برای بچه ها در نظر می گیرند و معمولا هزینه ا برای تخت اضافه کودک در اتاق پدر و مادرش دریافت نمی نمایند. حتما از بخش پذیرش درباره Gästekarte یا همان کارت میهمان سوال کنید چراکه با این کارت می توان از حمل و نقل عمومی و جاذبه های محلی به صورت رایگان بهره برد.

کاوش در طبیعت

آلمانی ها عاشق فضاهای بیرونی هستند و هیچ چیز را بیشتر از بردن بچه هاشان به آغوش طبیعت (به جز پرتگاه های آلپ) دوست ندارند. اگر گشت و گذاری فرح بخش در عمق جنگل برای یافتن یک کافه کمی زیاد به نظر می رسد، پیش از رفتن به سافاری های تماشای حیوانات و پیاده روی در طبیعت، در جستجویی اینترنتی اطمینان حاصل کنید که این برنامه ها مناسب پاهای کوچک بچه هاتان باشند. وسط یا خیلی نزدیک به همه شهر های بزرگ آلمان، پارک های طبیعی و جنگل هایی وجود دارند که با سیستم حمل و نقل عمومی قابل دسترسی هستند.

موزه گردی

در آلمان تا بخواهید موزه مناسب بچه ها وجود دارد. موزه های فضای باز مثل Schwarzwälder Freilichtmuseum در جنگل سیاه (Black Forest) یا موزه Freilandmuseum Lehde در Spreewald نزدیک برلین برای بچه های که از یادگیری درباره فرهنگ سنتی لذت می برند گزینه های خیلی خوبی محسوب می شوند. موزه اسباب بازی در نورمبرگ و موزه شکلات در کلن هم برای بچه ها جذابند هم برای کودک درون والدینشان! در برلین موزه تاریخ طبیعی با اسکلت های غول آسای دایناسورها و خرس های قطبی تاکسیدرمی شده اش به ندرت رقیبی دارد. اگر در پی فنآوری هستید نیز موزه Deutsches Technikmuseum را از دست ندهید.

دوچرخه سواری

دوچرخه سواری در آلمان بسیار گسترده و پیشرفته است. با مسیرهای ایمن، بسیار خوش ساخت و علامت گذاری شده که از میان جنگل ها، کنار دریاچه ها، منطقه ها ساحلی و بالای تپه ها می گذرند. بیشتر محل های کرایه دوچرخه، دوچرخه های مناسب بچه ها نیز دارند و به شما تورهای مناسب کوچولوهایتان را پیشنهاد می دهند.

شنا

شنا کردن در آلمان حتی در سواحل دریا یک راه ایمن و پاک برای گذراندن بعد از ظهر به شمار میرود. در بیشتر سواحل دریا خبری از موج های بزرگ یا جریان های زیر آب نیست اما در سواحل رودخانه ها باید حواستان به قوانین و مشاوره گرفتن از محلی ها باشد چرا که در مکان هایی مثل رینه (Rhine)، البه (Elbe) و دانوب (Danube) قایق های سریع و کشتی های تند رو حرکت می نمایند.

دمای آب در تاسبتان ندرتا به بالای 27 درجه سانتی گراد می رسد با این حال ممکن است این دما در اطراف شهرها ممکن است کمی بیشتر گردد. دریاچه های مشهور تر رختکن لباس، دکه خوراکی، پارک آبی و قایق کرایه ای دارند اما اگر در پی محل های کمی وحشی تر (طبیعی تر) و روستایی تر هستید، دریاچه های کوچک تر گزینه خوبی محسوب می شوند.

آیا شما خبرنگارانیی های عزیز تجربه ای از سفر به سرزمین قلعه ها و جنگل ها دارید؟ آیا دوست دارید این سفر را تجربه کنید؟ مثل همواره همراه ما باشید.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2136

به "تور آلمان ارزان: 11 فعالیت جالب مناسب بچه ها در آلمان (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: 11 فعالیت جالب مناسب بچه ها در آلمان (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید