125 طرح هادی روستایی در زنجان

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، بنیاد مسکن زنجان ، سال جاری 125 طرح هادی روستایی را در روستا های استان زنجان اجرا می نماید.

125 طرح هادی روستایی در زنجان

به گزارش خبرنگاران زنجان ؛ مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با بیان این که، در امسال 125 پروژه طرح هادی روستایی در استان زنجان اجرا می گردد گفت: برای اجرای این پروژه ها، بیش از 330 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

خواجه ای اضافه کرد: امسال بعلاوه ، آسفالت معابر 48 روستا از محل اعتبارات قیر یارانه ای با اعتبار 160 میلیارد ریال در دستورکار بنیاد مسکن استان است.

وی تعداد طرح هادی اجرا شده درروستا های بالای 20 خانوار استان را 413 روستا گفت و گفت: میانگین اجرای طرح هادی روستایی در استان زنجان 58/2 درصد و در سطح کشور46/2 درصد است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان ، تجدید حیات روستا ها، راهنمایی روستا ها از ابعاد کالبدی ، مالی، اجتماعی و فرهنگی ، افزایش راندمان کار روستائیان و بهبود یافتن معیشت و رفاه سطح زندگی در روستا ها ، ایجاد سرمایه گذاری در روستا ها ، تکمیل و اصلاح چرخه فراوری و مصرف روستایی و پیشگیری از مهاجرت روستاییان به شهر ها را از مهمترین اهداف اجرای طرح هادی برشمرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1926

به "125 طرح هادی روستایی در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "125 طرح هادی روستایی در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید