15 جاذبه ای که در لنکاوی با فرزندانتان لذت می برید (بخش دوم)

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، مالزی با جزیره ای دیدنی و پر از جاذبه به نام لنکاوی

در ذهن تان یک جزیره گرمسیری با شکوه، که با ابرهای سحرانگیز پوشیده شده و اطرافش را دریای گرم فیروزه ای گرفته است، تصور کنید. تا چشم کار می نماید جنگل بکر و دست نخورده می بینید. اگر قایق های معمولی نبودند فکر می کردید وسط صحنه ای از فیلم دزدان دریایی کارائیب هستید. اما این جزیره زیبا در گوشه دیگری از دنیاست. گرچه در جزیره گنجی دفن نشده ، اما جزیره پر است از زیبایی های طبیعی بی نظیر. این جزیره جایی نیست جز جزیره لنکاوی در مالزی. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

15 جاذبه ای که در لنکاوی با فرزندانتان لذت می برید (بخش دوم)

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

تور شالیزار

باید اعتراف کنم من علاقه زیادی به تور شالیزار ندارم اما فکر کردیم این تور برای بچه ها آموزنده است. برای همین به لامان پادی نزدیک روستای گمالای رفتیم. هر ماه چیزی در حدود 2000 نفر از این موزه دیدن می نمایند. در حالیکه که تور آموزنده ای بود اصلا هیجان انگیز نبود تا اینکه در انتها تور، راهنمای ما به بچه ها یک بازی محلی به نام کونگ کاک را یاد داد که با تیله و یک سینی چوبی بزرگ بود.بچه ها محلی این بازی را در 5 سالگی یاد می گیرند. در حالیکه من از آن خیلی سر در نیاوردم اما بچه ها این بازی را دوست داشتند. بعد از بازی به ما یک کلاه حصیری سنتی دادند و به دنبال راهنما به سمت شالیزار رفتیم تا برنج بکاریم. بچه 5 ساله من با قاطعیت تمام گفت این بهترین تفریحی بود که تا حالا داشتیم. قدم زدن در گل و بیرون کشیدن برنج ها و کاشتن آنها در یک شالیزار بزرگتر. در قسمت دیگر به محل پرورش صدف رفتیم و توی گل دنبال صدف گشتیم. این قسمت یکی از بخش های غیر منتظره و خوب در زمان اقامت ما در لنکاوی بود.

سواحل

سفر به جزیره بدون استراحت کردن کنار ساحل و کتاب خواندن و شن بازی بچه ها کامل نمی گردد. در سواحل، شما انتخاب های بی شماری دارید. یکی از سواحل محبوب ما، ساحل شمالی جزیره است که روبروی منطقه ای به نام چهار فصل است. آب نیلگون ، ساحل شنی سفید و خلوت. اگر دوست دارید در یک ساحل شلوغ تر باشید می توانید به ساحل سنانگ در ساحل جنوب غربی در امتداد راستا هتل های مرکزی بروید.

روستای آیرهانگات

اگر در لنکاوی فرصت استراحت پیدا نکردید به این روستا بروید. این روستا در 14 کیلومتری شمال کوآ تاون واقع شده است. این مجموعه در مرکز چشمه آبگرم شور طبیعی کمیابی واقع شده است که فقط در 3 نقطه دیگر جهان وجود دارد. حوضچه ها، استخرها، باغ های طبیعی و چشمه های آب گرم و مهمتر از همه جکوزی های اختصاصی که باعث شد ما بیشتر وقت مان را در این بخش بگذرانیم.

میدان عقاب (داتاران لانگ)

دوست دارید از نزدیک یک عقاب غول پیکر را ببینید؟ به میدان عقاب بروید و با این مجسمه نمادین لنکاوی عکس سلفی بگیرید.

جهانی زیر آب

اگر باران های عصر گاهی لنکاوی آغاز شد و شما می خواهید به یک مکان سر بسته بروید می توانید سری به آکواریوم بزنید. برای سرگرم کردن بچه ها هم پیشنهاد بسیار خوبی است. ما پنگوئن ها و تونل آکواریوم 15 متری را بیشتر دوست داشتیم.

پارک حیات وحش بهشت پرندگان

در این پارک علاوه بر پرنده ها ،انواع حیوانات دیگر از جمله میمون ، خرگوش،شترمرغ و … زندگی می نمایند. بچه های ما از غذا دادن به آراپایما که بزرگترین ماهی آب شیرین است بسیار لذت بردند. ما از بیشتر از چیزی که فکر می کردیم از این منطقه خوشمان آمد .برای دیدن تمامی حیوانات باید حداقل 2 ساعت وقت در نظر بگیرید.

ورزش های آبی

در لنکاوی انتخاب های زیادی برای ورزش های آبی از جمله جت اسکی و چتر پاراسل و … وجود دارد. ما میخواستیم سوار چتر پاراسل بشویم اما مسوولان اجازه نداند بچه های 5 و 6 ساله ما این کار را بنمایند . بهتر از قبل از رزرو محدودیت سنی استفاده از وسایل را چک کنید.

سرویس مخصوص

یکی از چیزهایی که در لنکاوی به ما بسیار یاری کرد استفاده از خدمات (GCButler) جی سی باتلر بود. این سرویس مانند در اختیار داشتن راهنما، راننده و پیشخدمت است. این سرویس می تواند برنامه ریزی سفر شما را انجام دهد ، ورودیه ها را بپردازد، برای غذا برنامه ریزی کند و هر چیزی که سفر شما را لذت بخش تر و راحت تر می نماید، انجام دهد. آنها با توجه به بودجه شما بسته های مسافرتی مختلفی از معمولی تا بسیار لوکس به شما پیشنهاد می نمایند. باتلر ما جسی، در شرایطی که احتیاج به یاری داشتیم مانند موردی که در کرایه ای تی وی پیش آمد به خوبی به ما یاری کرد. من مسافرت های زیادی به کشورهای مختلف کردم و با راهنما و راننده های زیادی سر و کار داشتم اما خدمات به این خوبی را به ندرت مشاهده کردم.

کجا اقامت کنیم

چه به دنبال اقامت در یک اقامت گاه سنتی باشید و یا ریزورت های لوکس ساحلی، در لنکاوی همه این امکانات فراهم شده است. ما 4 شب اول را در روستای گمالای گذراندیم. کلبه های زیبای بالای شالیزار محیط رومانتیک و سنتی زیبایی را ایجاد نموده بود. کلبه ها کوچک هستند و برای اقامت بدون بچه ها پیشنهاد می شوند. در سایت Berjaya Resort می توانید یک محل اقامت خوب، از کلبه های ساحلی گرفته تا کلبه های جنگلی را در آن پیدا کنید.

منبع: www.travelwithbender.com

منبع: الی گشت
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 508

به "15 جاذبه ای که در لنکاوی با فرزندانتان لذت می برید (بخش دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 جاذبه ای که در لنکاوی با فرزندانتان لذت می برید (بخش دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید