2 زن ایرانی در جام جهانی آقایان

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی که زیر نظر فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) انجام می گردد، یک شگفتی برای ایران در پی خواهد داشت و آنهم حضور دو زن ایرانی صاحب موقعیت و مسئولیت در مسابقات آقایان است.

2 زن ایرانی در جام جهانی آقایان

گلاره ناظمی داور سرشناس فوتسال ایران که در رقابت های المپیک جوانان و مقدماتی جام دنیای آقایان تجربه قضاوت داشته، پیش از این از سوی فیفا به این مسابقات دعوت شده است. حضور داور زن ایرانی در مسابقات مردان در سطحی، چون جام دنیای یک شگفتی ویژه به تعداد میرود که حتی در سطح دنیا هم بسیار نادر بوده و سابقه قضاوت یک زن در جام دنیای مردان رقم نخورده است.

بعلاوه دکتر زهره هراتیان که جزو پزشکان فهرست فیفاست، برای حضور در جام دنیای فوتسال آقایان ابلاغیه دریافت نموده است. هراتیان هم سابقه حضور در مسابقات انتخابی جام دنیای 2018 به نام افسر پزشکی در ملاقات ایران و چین را داشته و بعلاوه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به نام افسر پزشکی زن در مسابقات آقایان حضوری فعال داشته است. با این حال او هم برای اولین بار در چنین سطحی و مسابقات فوتسال جام دنیای حضور پیدا نموده است که می تواند یک شگفتی برای فوتبال ایران باشد.

جام دنیای فوتسال 2021 به میزبانی لیتوانی از 12 سپتامبر تا 3 اکتبر 2021 (21 شهریور تا 11 مهر 1400) برگزار خواهد شد که تیم ملی فوتسال کشورمان هم در این مسابقات حضور دارد و در گروه F مسابقات با تیم های آرژانتین، آمریکا و صربستان همگروه است.

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1924

به "2 زن ایرانی در جام جهانی آقایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 زن ایرانی در جام جهانی آقایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید