3 انیمیشن مجذوب کننده پیکسار که بعد از لوکا منتشر می شوند

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، انیمیشن لوکا که مدتی از اکران آن می گذرد، در دیزنی پلاس قابل دسترس است و حالا باید منتظر آثار بعدی استودیو پیکسار باشیم.

3 انیمیشن مجذوب کننده پیکسار که بعد از لوکا منتشر می شوند

استودیو انیمیشن پیکسار تا به امروز 24 انیمیشن سینمایی منتشر کرد، که اولین آن ها داستان اسباب بازی در سال 1995 و آخرین آن ها لوکا در سال 2021 است. از 2006، پیکسار هر سال یک کار منتشر می نمایند اما سال جاری دو انیمیشن روح (Soul) و به پیش (Onward) منتشر شدند. مطمئنا فراوری پیکسار زیاد است و هم چنین این استودیو به علت داشتن فیلم های با کیفیت مشهور است و در پی موضوعات مجذوب کنندهی بوده که تخیل و نوآوری خوبی داشته باشند.

در حالی که سال 2020 چالش های زیادی برای صنعت فیلم سازی به همراه داشت، پیکسار در شرایط تغییر یافته هم پیروز به تکمیل کارهایش شد. در حالی که ساخت لوکا سال ها به طول انجامید اما بیشتر انیمیشن و ضبط صدا از راه دور به انتها رسید. تاریخ و روش اکران ها تغییر کرد، به طوری که لوکا و روح به طور انحصاری در دیزنی پلاس منتشر شدند. پیکسار هنوز چندین کار را در دست ساخت دارد که باید تا سال آینده و تا 2023 اکران گردد.

این شرکت دارای سه فیلم با تاریخ اکران در برنامه دیزنی است که آغاز آن ها با قرمز شدن و لایتیر است که هر دو برای انتشار در 2022 برنامه ریزی شده اند. هم چنین یک انیمیشن بدون اسم هم در برنامه اکران دیزنی برای سال 2023 وجود دارد.

1. قرمز شدن: بهار 2022

قرمز شدن داستان مای لی را روایت می نماید، دختری 13 ساله که میان تبعیت کردن و ماجراجویی درگیر شده است. او در حال گذراندن تمام تغییرات دوران بلوغ از جمله روابط، علایق و هم چنین تغییرات بدن است و اگر بیش از حد هیجان زده گردد، ناگهان به یک پاندای قرمز غول پیکر تبدیل می گردد و نکته اینجاست که مای لی اغلب هیجان زده است.

دامی شی کارگردان برنده اسکار، نویسندگی و کارگردانی این کار را بر عهده دارد و تهیه نماینده آن لیندزی کالینز است. تاریخ رسمی انتشار به وسیله پیکسار بهار 2022 اعلام شده است و تنها تاریخ انتشار پیکسار که با تقویم دیزنی تطابق داشته باشد آدینه 11 مارس 2022 است. قرمز شدن پس از انتشار انحصاری روح و لوکا در دیزنی پلاس، راستا بازگشت پیکسار به سینماها خواهد بود.

2. لایتیر: تابستان 2022

انیمیشن علمی تخیلی اکشن و ماجراجویی لایتیر، داستان باز لایتیر واقعی را روایت می نماید که اسباب بازی فضانورد داستان اسباب بازی بر اساس او ساخته شده است. کریس ایوانز مسئول صداگذاری باز در این انیمیشن است. این اثر به کارگردانی انگوس مکلین و تهیه نمایندگی گالین سوزمن ساخته می گردد و در سینماها اکران خواهد شد. تاریخ انتشار تابستان 2022 است که طبق شرایط احتمالا در 17 ژوئن اکران می گردد.

3. انیمیشن بدون اسم پیکسار: تابستان 2023

پیکسار یک اثر دیگر برای انتشار دارد، که هنوز هیچ گونه اطلاعات رسمی در خصوص آن اعلام نشده است. علاقه مندان احتمالا باید منتظر شنیدن خبر تاریخ انتشار این انیمیشن بدون اسم در 16 ژوئن 2023 باشند. سه انیمیشن سریالی هم در حال حاضر برای دیزنی پلاس در دست ساخت است: روزهای داگ، براساس شخصیت سگ انیمیشن بالا، سریالی براساس انیمیشن ماشین ها و یک سریال دیگر به نام برنده باش یا بباز که داستان یک تیم سافت بال را در یک مدرسه هدایت دنبال می نماید . حال با پخش لوکا در دیزنی، هواداران باید برای اکران سه انیمیشن سینمایی مجذوب کننده انتظار بکشند.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1923

به "3 انیمیشن مجذوب کننده پیکسار که بعد از لوکا منتشر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 انیمیشن مجذوب کننده پیکسار که بعد از لوکا منتشر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید