آلمان تصادفات شهر برلین را به عنوان حمله افراطگران در نظر گرفت

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، رسانه های آلمان به نقل از دادستان های این کشور گزارش کردند، مقام ها تصادفاتی که اخیرا با عاملیت یک مرد 30 ساله عراقی در اتوبانی در شهر برلین به وقوع پیوست را به عنوان یک حمله افراطگران در نظر گرفته اند.

آلمان تصادفات شهر برلین را به عنوان حمله افراطگران در نظر گرفت

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دفتر دادستانی شهر برلین آلمان اظهار کرد: طبق شرایط فعلی تحقیقات ما این حادثه حمله ای با انگیزه افراطگری بوده است.

گزارش شد که سه شنبه شب مرد مذکور خودرویش را به چند خودروی دیگر در یک اتوبان در پایتخت آلمان کوبید که در اثر تصادفات ایجاد شده شش نفر مجروح شدند که حال سه نفر از آنها وخیم است. این تصادفات منجر به بسته شدن کامل یکی از شریان های ترافیکی اصلی شهر برلین شدند.

طبق گزارش خبرگزاری آلمان، نشانه هایی نیز در خصوص وجود مسائل روانی در مرد مذکور وجود دارند.

رسانه های محلی گزارش کردند که این مرد در ادامه در اتوبان توقف کرده و جعبه ای روی سقف خودروی خود گذاشته و مدعی شد در داخل آن بمب هست. متخصصان بعدا این جعبه را باز کرده و دیدند که در آن تنها ابزار وجود دارد. رسانه ها گزارش دادند که این مرد توسط پلیس دستگیر شد.

چند رسانه نوشتند که این مرد به هنگام خارج شدن از خودرویش فریاد الله اکبر سر داده است.

بر اساس توییتی که واحد آتش نشانی برلین منتشر کرد، این حادثه سه شنبه شب منجر به ایجاد ترافیکی طولانی شد و چندین ساعت بالغ بر 300 تن در این اتوبان گرفتار شدند و صلیب سرخ آلمان به کمک آنها رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1357

به "آلمان تصادفات شهر برلین را به عنوان حمله افراطگران در نظر گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان تصادفات شهر برلین را به عنوان حمله افراطگران در نظر گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید