آلمان 0 - فرانسه 1؛ گل به خوی هوملس، اولین پیروزی شاگردان دشان را رقم زد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرگزاری خبرنگاران- مانشافت با یک باخت خانگی در گام اول، در شرایط سختی نهاده شد.

آلمان 0 - فرانسه 1؛ گل به خوی هوملس، اولین پیروزی شاگردان دشان را رقم زد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، فرانسه با شکست دادن آلمان در مونیخ، در کنار پرتغال خودش را به بخت اصلی صعود از گروه مرگ یورو 2020 تبدیل کرد. در این مسابقه جذاب و پر موقعیت که هم ضربه به تیر دروازه داشت و هم گل های مردود شده، فرانسه با تکیه بر بازیسازی پل پوگبا و ضد حملات سریعی که کیلیان ام باپه در آن ها نقش داشت، به شدت آلمان را اذیت کرد. شاگردان یواخیم لوو اما با وجود در اختیار داشتن بیشتر مالکیت توپ و فرصت سازی بیشتر، نتوانستند قفل دروازه حریف را باز نمایند تا در نهایت باخت تلخی را تجربه نمایند.

شاگردان یواخیم لوو که در آلیانز آره نا مقابل فرانسه قرار گرفتند، در نهایت با گل به خودی متس هوملس مغلوب شدند. در حالی که دو گل فرانسه هم به دلیل آفسایدهای میلی متری پذیرفته نشد. دو تیم بازی را متعادل شروع کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد گردد، سپری شد. بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود و دو تیم به دنبال تسلط بر توپ و میدان بودند تا اینکه در دقیقه 17، کیلیان امباپه که گوشه محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، قصد داشت با یک ضربه دقیق توپ را به گوشه دروازه آلمان بفرستد اما نویر با یک واکنش خوب، دروازه تیمش را نجات داد.

حملات فرانسوی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 20 انتها این تیم به گل رسید. روی ارسال پل پوگبا به محوطه جریمه آلمان، این تئو هرناندز بود که با یک ضربه محکم توپ را به دهانه دروازه فرستاد و متس هوملس در کوشش برای دفع توپ، آن را وارد دروازه خودی کرد. بعد از این گل آلمانی ها پیش کشیدند و تا اندازه ای توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در مقابل فرانسوی ها به دنبال استفاده از ضدحملات بودند. بازی با همین فرایند ادامه پیدا کرد و موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود فرانسه به انتها رسید.

نیمه دوم را هم آلمان بهتر شروع کرد اما این فرانسه بود که می توانست در دقیقه 51 به گل دوم برسد اما آدریان رابیو که روی پاس امباپه صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه محکم توپ را به تیر دروازه آلمان کوبید. دو دقیقه بعد چیزی نمانده بود که ژرمن ها به گل تساوی برسند اما گنابری که با پاس گوسنس صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را از بالای دروازه به بیرون فرستاد. رجحان آلمان ها ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این فرانسوی بودند که روی ضدحملات خطرناک تر ظاهر می شدند. از جمله در دقیقه 66 که امباپه روی یک ضربه تماشایی، دروازه نویر را باز کرد اما داور به دلیل آفساید، این گل را نپذیرفت.

هرچه به دقایق انتهای نزدیک می شدیم، فشار حملات آلمانی ها بیشتر می شد اما دفاع چند لایه و فشرده تیم دشان، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در دقیقه 85، روی یک فرار از امباپه و پاس در عرض او، بنزما با یک بغل پای ساده بار دیگر دروازه آلمان را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را هم نپذیرفت تا امیدهای آلمان در دقایق انتهای حفظ گردد. اما کوشش ژرمن ها برای رسیدن به گل تساوی ثمری نداشت و در نهایت بازی با رجحان 1-0 فرانسه به انتها رسید.

هافبک منچستریونایتد در طول مسابقه حملات خطرناکی برای تیمش تدارک دید. پل پوگبا در انتها مسابقه آلمان - فرانسه در مرحله گروهی یورو 2020 به جایزه بهترین بازیکن زمین دست یافت. پوگبا که در انتها مسابقه از هو اسکورد نمره 7.7 را دریافت کرد، بار دیگر در ترکیب تیم ملی فرانسه خوش درخشید تا در انتها جایزه بهترین بازیکن میدان را دریافت کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1876

به "آلمان 0 - فرانسه 1؛ گل به خوی هوملس، اولین پیروزی شاگردان دشان را رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان 0 - فرانسه 1؛ گل به خوی هوملس، اولین پیروزی شاگردان دشان را رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید