آیین تکریم و معارفه معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد برگزار گردید

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، تهران (پانا) - پیرو حکم انتصاب فرشاد مهدی پور به وسیله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اسم معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، آیین تکریم و معارفه معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

آیین تکریم و معارفه معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد برگزار گردید

به گزارش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین تکریم و معارفه معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعدازظهر امروز با حضور فرشاد مهدی پور، محمود شالویی، مدیرکل دفتر وزارتی، محمد خدادی و شماری از مدیران این معاونت در محل ساختمان معاونت مطبوعاتی برگزار گردید.

مهدی پور در این نشست، با اشاره به حکم ابلاغی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازآرایی نظام رسانه ای کشور را محور اصلی فعالیت های این معاونت در دوره تازه دانست و آن را پیروی منویات رهبر معظم انقلاب اسم کرد.

معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه، دستیابی به ابعاد این فرآیند را مبتنی بر اقدامات سنجیده و شناخت لایه های مختلف نظام رسانه ای کشور اسم کرد و اضافه نمود: تغییر ساختارها و سیاست ها باید مطابق با تحولات متعدد و تغییر محیطی که در حوزه رسانه ها ایجاد شده است، صورت گیرد.

مهدی پور استفاده از تجارب دوره های گذشته برای تقویت نگاه تحولی به رسانه را بسیار مهم ارزیابی و تاکید نمود: حرکت در دوره تازه باید مبتنی بر تجربیات پیروز دوره های گذشته، شفافیت و استفاده از فضای نوین رسانه ای باشد.

او بعلاوه اقدامات معاونت مطبوعاتی در 3 سال گذشته را قابل قبول و متکی بر تجارب انباشته شده از دانش مسئولان در دهه های گذشته ارزیابی کرد و ضمن اشاره به هجمه های بی سابقه رسانه ای دشمنان نظام، گفت: برای مقابله ایجابی با این پدیده، به مرجعیت رسانه ای احتیاجمندیم و رسیدن به این مهم از چارچوب و مقدماتی پیروی می نماید که البته برای نیل به این هدف باید همه ابزارهای لازم و ظرفیت های موجود برای رسیدن به مرجعیت رسانه ای را به کار گرفت.

در این جلسه بعلاوه، محمد خدادی، معاون پیشین امور مطبوعاتی هم انتخاب مهدی پور به اسم معاون تازه امور مطبوعاتی را انتخابی خوب و مناسب ارزیابی کرد و گفت: آقای مهدی پور از جنس رسانه است و آشنایی خوبی با ابعاد مختلف حوزه رسانه دارد و بنده یقین دارم که ایشان امور محوله را به برترین شکل ممکن اداره خواهد نمود.

خدادی ضمن ارائه گزارش اجمالی از مجموعه اقدامات این معاونت در 3 حوزه حمایتی، نظارتی و هدایتی، در ابعاد داخلی و خارجی، عملکرد مجموعه مدیران و کارکنان معاونت مطبوعاتی را مبتنی بر همکاری و همدلی توصیف کرد و اضافه نمود: حداقل وظیفه ما این است که آنچه داریم را در طبق اخلاص قرار دهیم و در صورت احتیاج به معاون تازه یاری کنیم.

محمود شالویی، مدیرکل دفتر وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم ضمن قدردانی از کوشش های محمد خدادی در ساماندهی امور رسانه در دوره گذشته و استفاده از ظرفیت های او در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به شرایط سخت کشور تاکید نمود: امروز قبول مسئولیت در کشور، نوعی ایثار و فداکاری است.

وی توضیح داد: همه انتصابات وزارتخانه در دولت سیزدهم مبتنی بر استفاده از مدیران متخصص، متعهد و دارای تجربه است و انتخاب آقای مهدی پور هم به همین جهت، با استقبال بسیار خوب اهالی رسانه روبرو شده است.

بر اساس این گزارش، در حکم اسماعیلی خطاب به فرشاد مهدی پور، به مأموریت محوری این معاونت در امر بازآرایی نظام رسانه ای کشور با همکاری دیگر دستگاه های مرتبط اشاره شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2003

به "آیین تکریم و معارفه معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیین تکریم و معارفه معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید