اختتامیه سیزدهمین رویداد نوآوری های آموزشی چهارسوق

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، سیزدهمین رویداد نوآوری های آموزشی چهارسوق، پس از سه روز ارائه برنامه های مختلف به کار خود پایان داد.

اختتامیه سیزدهمین رویداد نوآوری های آموزشی چهارسوق

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران رویداد چهارسوق به عنوان محرک و منعکس کننده حرکت های امیدبخش و نوآورانه آموزشی و تربیتی در سیزدهمین مرحله خود با مشارکت گسترده افراد، سازمان ها و نهادهای فعال حوزه آموزش برگزار شد.

این رویداد در سه بخش سخنرانی های کوتاه به همراه جلسات پرسش و پاسخ، نشست های تخصصی سه گانه و شبکه سازی افراد و مجموعه ها در قالب های متنوع از جمله جلسات استانی و تعامل در سامانه جویا و پیغام رسان هدهد به مخاطبین ارائه خدمت نمود.

جلسات استانی سیزدهمین چهارسوق به صورت جداگانه در 3 بخش پس از رویداد برگزار گشت تا مخاطبین از فرصت و تعامل بهتری نسبت به زمان محدود رویداد برخوردار باشند.

به نقل از دبیرخانه چهارسوق، امکان بهره مندی از سامانه جویا و پیغام رسان هدهد در بخش شبکه سازی نیز تا انتها امسال برقرار است.

آقایان نوری وزیر محترم آموزش و پرورش، کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش تهران، خسروپناه رئیس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران، پورمحمدی رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی و خانم یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) از جمله شخصیت هایی بودند که در محل برگزاری رویداد حاضر شده و از پشت صحنه رویداد بازدید به عمل آوردند.

گزارش تفصیلی این رویداد برای اطلاع عموم فرهیختگان و مخاطبین به زودی منتشر و اطلاع رسانی خواهد گشت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2246

به "اختتامیه سیزدهمین رویداد نوآوری های آموزشی چهارسوق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه سیزدهمین رویداد نوآوری های آموزشی چهارسوق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید