استودیو Spiders فروش یک میلیونی بازی را با انتشار توئیتی تأیید کرد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، سازندگان بازی GreedFall ضمن تأیید عرضه این عنوان بر روی کنسول های Xbox Series X|S و PS5، اعلام کردند که فروش گریدفال از یک میلیون نسخه عبور نموده است

استودیو Spiders فروش یک میلیونی بازی را با انتشار توئیتی تأیید کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از بازی سنتر،استودیو Spiders فروش یک میلیونی بازی را با انتشار توئیتی تأیید کرد. در این توئیت، توسعه دهندگان بازی ضمن تشکر از هواداران، اعلام کردند که محتویات جدیدی نیز برای GreedFall در راه است. اما هنوز معین نشده که این محتویات شامل چه چیزهایی می شوند.

گفته شده که اضافه شدن محتویات جدید و عرضه بازی بر روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس، به درخواست هواداران صورت می گیرد.

این عنوان نقش آفرینی ابتدا در سال 2019 برای کنسول های نسل هشتمی و PC عرضه شده بود. بازیکنان در GreedFall کنترل شخصی بی طرف در میان فرقه های مختلفی که در پیشروی داستان نقش دارند را بر عهده می گیرند. بازیکن با سفر به منطقه ای به نام Teer Fradee در پی یافتن دارویی است که مردم منطقه شما را به نابودی کشانده. یکی از نکات مهم GreedFall، انتخابات بازیکنان است که بر روی شخصیت اصلی و دنیا بازی، تأثیرات زیادی را به جا می گذارند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1529

به "استودیو Spiders فروش یک میلیونی بازی را با انتشار توئیتی تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استودیو Spiders فروش یک میلیونی بازی را با انتشار توئیتی تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید