اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با رایزن فرهنگی پاکستان دیدار کردند

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، همزمان با سالروز استقلال پاکستان جمعی از دانشجویان اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با رایزن فرهنگی - رسانه ای پاکستان در ایران دیدار کردند.

اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با رایزن فرهنگی پاکستان دیدار کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، در سالروز استقلال پاکستان جمعی از دانشجویان اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با رایزن فرهنگی - رسانه ای پاکستان در ایران دیدار کردند.

14 اوت سالروز تاسیس و اسقلال کشور پاکستان در سال 1947 از شر استعمار انگلیس و فشار های گروه های تندرو هندو در هندوستان است که بزرگترین روز ملی این کشور و روز عید و جشن ملی پاکستان به حساب می آید. به همین مناسبت جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران با اهدای هدایایی پیام آور صلح و دوستی دو ملت شدند.

در این دیدار که با هدف ابلاغ پیام صلح و دوستی 2 ملت مسلمان ایران و پاکستان به ابتکار دانشجویان فعال در عرصه بین الملل دانشگاه های تهران صورت پذیرفته بود بر اهمیت روابط صمیمانه دو کشور با توجه به عقبه تاریخی و اشتراکات فرهنگی و زبانی 2 کشور تاکید شد.

دوسانی رایزن فرهنگی رسانه ای پاکستان در ایران نیز از ارتباط دانشجویان فعال در این عرصه و تلاش برای بهبود تصویر پاکستان و به نمایش گذاشتن زیبایی های فرهنگی و طبیعی پاکستان در ایران به جای پرداختن دائمی رسانه ها به مساله گروه های افراطی که اقلیتی محض در پاکستان هستند استقبال کردند.

در انتها این دیدار هدیه ای به یادگار از طرف دانشجویان دانشگاه های تهران به نشانه دوستی و صلح 2 ملت تقدیم شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1343

به "اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با رایزن فرهنگی پاکستان دیدار کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با رایزن فرهنگی پاکستان دیدار کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید