اعلام اسامی دوومیدانی کاران اعزامی ایران به بازی های داخل سالن آسیا

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، سازمان تیم های ملی فدراسیون دوومیدانی اسامی نفرات اعزامی به بازی های داخل سالن آسیا را بیان کرد.

اعلام اسامی دوومیدانی کاران اعزامی ایران به بازی های داخل سالن آسیا

از سفر با تور لحظه آخری ارزان پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، در جلسه سازمان تیم های ملی فدراسیون دوومیدانی که در مورد تصمیم گیری برای ترکیب تیم ملی ایران در بازی های داخل سالن آسیا برگزار گردید، اسامی دوومیدانی کاران اعزامی به مسابقات ترکمنستان تعیین شد.

این نشست که مجید کیهانی، هاشم صیامی، رئیس و دبیر فدراسیون، پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان، تیمور غیاثی و هادی سپهرازد، اعضای سازمان تیم های ملی و حمید فردین پور، مشاور خبره رئیس فدراسیون حضور داشتند، در مورد ارزیابی عملکرد ملی پوشانی که نامزد ترکیب تیم ملی بودند، بحث و گفتگو شد.

پس از انتها این جلسه، تیمور غیاثی، سخنگوی سازمان تیم های ملی فدراسیون دوومیدانی در مورد ترکیب نهایی تیم ملی گفت: با آنالیز رکوردها و نتایج کسب شده دوومیدانی کاران مدنظر سازمان تیم های ملی برای اعزام به بازی های داخل سالن آسیا به این نتیجه رسیدیم که بهترین گزینه ها را از نظر رکورد و عملکرد و همچنین در نظر دریافت سهمیه در اختیار، در ترکیب تیم قرار داده و به اردوی تدارکاتی پیش از اعزام به بازی ها دعوت کنیم.

وی اضافه نمود: حسن تفتیان (60متر)، علی خدیور (400متر)، امیر مرادی، مسلم نیادوست (800 متر و 1500 متر)، حسین کیهانی (3 هزار متر)، کیوان قنبرزاده (پرش ارتفاع)، علی ثمری (پرتاب وزنه)، سپیده توکلی (پنجگانه) و الهام کاکلی (400 متر) 9 ورزشکاری هستند که از 20 مرداد ماه به اردوی آماده سازی تیم ملی که تا پیش از اعزام به بازی های داخل سالن آسیا در تهران برگزار می گردد، دعوت خواهند شد.

غیاثی گفت: با توجه به محدودیت سهمیه و همچنین رکوردها و عملکرد شایسته بعضی از دوومیدانی کاران در کوشش هستیم طی مذاکره با مسئولان کمیته ملی المپیک، تعداد سهمیه دوومیدانی ایران در این دوره از رقابت ها را افزایش بدهیم. هدف ما حمایت و بها دادن به دوومیدانی کاران ایران است، چرا که موفقیت دوومیدانی ایران توسط جوانان باغیرت در بازی های داخل سالن آسیا دور از دسترس نیست و به توجه با شایستگی هایی که ورزشکاران ما اثبات نموده اند، امیدوارم تا کاروان اعزامی ما با موفقیت به ایران بازگردد.

سخنگوی سازمان تیم های ملی در خاتمه با اشاره به شرایط رضا قاسمی، دونده سرعت ایران گفت: با توجه به مصدومیت فعلی قاسمی، دونده با افتخار دوومیدانی ایران، در جلسه سازمان تیم های ملی برای حضور او در ترکیب تیم نیز گفت وگو شد و به این نتیجه رسیدیم که در صورت تایید سلامت پزشک معالج و همچنین افزایش سهمیه دوومیدانی ایران، قاسمی نیز دیگر ملی پوش ایران در ترکمنستان باشد.

مسابقات دوومیدانی پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا، از 26 تا 30 شهریور ماه در عشق آباد ترکمنستان برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 881

به "اعلام اسامی دوومیدانی کاران اعزامی ایران به بازی های داخل سالن آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام اسامی دوومیدانی کاران اعزامی ایران به بازی های داخل سالن آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید