تور فرانسه: افتتاح بزرگترین رستوران اروپا در محبوب ترین منطقه پاریس

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، رستوران جدیدی در پاریس افتتاح شده است که احتیاج نیست شکم پرستان مشتاق برای امتحان کردن غذاهای لذیذ و رزرو آن چندین ماه صبر نمایند.

تور فرانسه: افتتاح بزرگترین رستوران اروپا در محبوب ترین منطقه پاریس

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

رستوران لا فلیسیتا (La Felicità) با مساحت 4500 مترمربع، ادعا می نماید که بزرگ ترین رستوران در اروپا است، بنابراین فضای زیادی برای میزبانی از مهمانان دارد.

درون محوطه زیبای این رستوران، پنج آشپزخانه، بیرگارتن، فروشگاه مواد غذایی و یک تراس بزرگ آفتاب گیر، وجود دارد.

منوی این رستوران بر پایه غذاهای ایتالیایی است. نان تازه و پاستا در محل آماده می گردد و یک اجاق چوبی بزرگ برای تهیه پیتزا و یک کافه تریا در محوطه وجود دارد. هر روز صبح یک گاری سیار هم بستنی های دست ساز و تازه آماده می نماید. برای کمی تنوع، در این رستوران برگرهای آمریکایی هم سرو می گردد.

این رستوران برنامه ای کامل از رویدادهای سالانه، از جمله اجرای موزیکال در تعطیلات آخر هفته، جشنواره های فضای باز، تفریح های بچگانه، موسیقی زنده و حتی نمایش بازی های جام جهانی در تابستان را فراهم می نماید.

لا فلیسیتا در هفته اول ماه ژوئن به همراه جمعیتی از شخصیت های کارتونی محبوب بچه ها و پخش زنده موسیقی افتتاح می گردد و در طول سال در سالن موزیکال 500 نفره آن، چندین کنسرت زنده برگزار خواهد شد.

این رستوران در منطقه سیزدهم پاریس قرار گرفته است. این منطقه پیش از این به عنوان مرکز صنعتی شناخته می شد، اما در سا ل های اخیر، مرکز خلاقیت و نوآوری نام گرفت و به طور کلی فاقد هرگونه ویژگی نمادینی است که تعداد زیادی از گردشگران را جذب می نماید.

با این حال، با توجه به هنر خیابانی فوق العاده، شهرک شلوغ چینی ها و جاذبه های نو در این منطقه، روز به روز بر تعداد گردشگران آن افزوده می گردد.

لا فلیسیتا هر روز هفته از ساعت 8 صبح تا 2 بامداد باز است، اگرچه بعضی از بخش ها و رستوران های آن در روزهای دوشنبه و سه شنبه، فقط در زمان ناهار به فعالیت می پردازند.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2198

به "تور فرانسه: افتتاح بزرگترین رستوران اروپا در محبوب ترین منطقه پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: افتتاح بزرگترین رستوران اروپا در محبوب ترین منطقه پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید