افتتاح و بهره برداری بیش از 775 واحد مسکونی خیّرساز در استان فارس

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران: مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس از افتتاح و بهره برداری قریب الوقوع بیش از 775 واحد مسکونی خیرساز در چهار شهر این استان اطلاع داد.

افتتاح و بهره برداری بیش از 775 واحد مسکونی خیّرساز در استان فارس

جهت دریافت خدمات آلاچیق پارک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

شمس ارجمندی در گفت و گو با خبرنگاران در شیراز با بیان اینکه واحدهای احداث شده در هفت سایت مسکونی دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی می باشند، اظهار کرد: 775 واحد مسکونی در شهرهای صدرا، سروستان، نی ریز و داراب آماده بهره برداری می باشد که پس از تکمیل عملیات محوطه سازی و اجرای شبکه های زیرساختی و اتصال به انشعابات برق، گاز و آب و فاضلاب تحویل متقاضیان می گردد.

وی مهم ترین رویکرد این انجمن را جذب مشارکت حداکثری خیرین دانست و اضافه نمود: در سال گذشته با امضای تفاهم نامه سه جانبه فی مابین بانک مسکن ، شرکت عمران شهر صدرا و انجمن خیرین مسکن ساز فارس، ساخت یک هزار واحد مسکونی در دستور کار انجمن قرار گرفته و امیدواریم مدیر عامل شهر صدرا نسبت به واگذاری زمین همکاری نماید تا خیرین متقاضی ساخت واحدهای مسکونی ارزان قیمت برای گروه های هدف خصوصاً اقشار آسیب پذیرو جوانان بیش از پیش در انتظار نمانند.

ارجمندی ابراز امیدواری کرد با واگذاری تدریجی واحدهای مسکونی در هفت سایت تعریف شده از اواخر شهریورماه ، آخرین سایت نهایتاً در انتها سه ماهه سوم سالجاری تحویل متقاضیان گردد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس با تقدیر از مساعدت های بی دریغ شهرداران چهار شهر یاد شده گفت: شرکت های برق، گاز، آبفای استان و شهر شیراز نهایت تعامل را در این رابطه داشته اند و از شرکت مخابرات استان نیز انتظار داریم تا هرچه سریع تر و قبل از انتها عملیات محوطه سازی نسبت به اجرای شبکه مخابراتی سایت های مسکونی اقدام نمایند.

الف

منبع: تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1036

به "افتتاح و بهره برداری بیش از 775 واحد مسکونی خیّرساز در استان فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح و بهره برداری بیش از 775 واحد مسکونی خیّرساز در استان فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید