امتحانات دانشجویان دانشگاه تهران به صورت غیرحضوری برگزار می گردد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: امتحانات انتها نیمسال اول 1401 -1400 دانشجویان دانشگاه تهران به صورت غیرحضوری و امتحان واحدهای عملی با تصمیم دانشکده ها به صورت حضوری برگزار می گردد.

امتحانات دانشجویان دانشگاه تهران به صورت غیرحضوری برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمود کمره ای، معاون آموزشی دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: امتحانات خاتمه نیمسال اول 1401 -1400 برای تمامی مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه تهران بنا بر تصمیم هیأت منتخب شورای دانشگاه، به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

وی درباره نحوه برگزاری آزمون واحد های عملی نیز اظهار کرد: این واحد ها به صورت موردی به وسیله دانشکده ها و به صورت حضوری و عملی برگزار می گردد.

کمره ای درباره شرایط حذف اضطراری دروس در نیمسال جاری نیز گفت: تعداد واحد هایی که دانشجویان بر اساس آیین نامه رسمی می توانستند حذف نمایند محدود بود و در دوره کارشناسی ارشد هم اصلا حذف اضطراری پیش بینی نشده بود. اما برای رفع نگرانی دانشجویان در شرایط ویژه کرونایی موافقت شد که دانشجویان کارشناسی ارشد هم حذف اضطراری داشته باشند.

وی اعلام نمود: دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند تا سه درس حذف نمایند و مدت حذف اضطراری هم دو روز تمدید و تمام نگرانی های دانشجویان رفع می گردد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران بعلاوه درباره حذف ترم در شرایط کرونا، اظهار کرد: بر مبنای مصوبه وزارت علوم و بعلاوه بر مبنای مصوبه کمیسیون موارد خاص دانشگاه تهران، به افرادی که مشکل ناشی از کرونا داشتند یک ترم مرخصی بدون احتساب در سنوات و در مواردی هم دو ترم مرخصی تعلق می گیرد.

وی اضافه کرد: درخواست افرادی که به دلیل کرونا دچار مشکل شده اند، در کمیسیون آنالیز و در صورت تایید، نیمسال مربوطه حذف می گردد. آن نیمسال جزو سنوات تحصیلی دانشجو محسوب نمی گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2142

به "امتحانات دانشجویان دانشگاه تهران به صورت غیرحضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات دانشجویان دانشگاه تهران به صورت غیرحضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید