امسال 3 مرکز استان دیگر به شبکه ریلی وصل می شود

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه ها با بیان اینکه 9 پروژه ریلی به طول 1660 کیلومتر برای تکمیل اولویت گذاری شد، گفت: امسال 3 مرکز استان دیگر، به شبکه ریلی وصل می شود.

امسال 3 مرکز استان دیگر به شبکه ریلی وصل می شود

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران عباس خطیبی گفت: در سالی که گذشت اتفاقات خوبی در بحث ریلی به صورت ویژه رخ داد و وزارت راه و شهرسازی همچنان از پروژه های ریلی حمایت ویژه دارد.

* امسال 3 مرکز استان به شبکه ریلی متصل می شود

وی در تشریح آخرین برنامه ریزی توسعه خطوط ریلی در سال جهش تولید با اشاره به اینکه دولت سیاست توسعه ریلی را مثل سال های گذشته دنبال می کند، گفت: پس از موفقیت پروژه اتصال 5 مرکز استان به شبکه ریلی، برای امسال نیز اتصال 3 مرکز استان دیگر به شبکه ریلی در دستور کار قرار گرفت تا بدین ترتیب 8 مرکز استان به شبکه ریلی وصل شود.

معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه ها این سه پروژه ریلی را، و بیان نمود.

* اولویت گذاری تکمیل 9 پروژه ریلی در سال 99/تامین منابع از بودجه عمومی

خطیبی با بیان اینکه امسال 9 پروژه در اولویت اجرا و تکمیل قرار گرفته است، گفت: غیر از سه پروژه ای که از آن نام برده شد، راه آهن بستان آباد- تبریز، خط آهن یزد- اقلید، خط آهن خواف- هرات، راه آهن رشت- آستارا و خط آهن استراتژیک چابهار- زاهدان از پروژه های دارای اولویت هستند که برای تامین مالی آن ها از بودجه عمومی و منابع سازمانی اختصاص می یابد.

*هدف گذاری تکمیل 620 کیلومتر خط آهن تا خاتمه دولت

معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه ها گفت: 1660 کیلومتر خط ریلی اولویت دار را تعیین کرده ایم و مصمم هستیم تا خاتمه دولت حداقل 620 کیلومتر از این خطوط ریلی افتتاح و بهره برداری شود.

خطیبی تاکید کرد: تلاش می کنیم متناظر با شرایط منابع مالی و در 1.5 سال باقی مانده، با همکاری سازمان برنامه بودجه (که قول مساعدت و همکاری داده است) این پروژه ها تکمیل شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1152

به "امسال 3 مرکز استان دیگر به شبکه ریلی وصل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امسال 3 مرکز استان دیگر به شبکه ریلی وصل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید