انتظارات از ساره جوانمردی روی عملکردش در پارالمپیک تاثیر گذاشت

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران/خوزستان سرمربی خوزستانی تیم ملی پاراتیراندازی ایران گفت: همه جامعه از فدراسیون گرفته تا کمیته پارالمپیک، همسر، پدر، مادر، دوستان و همسایه ها همه می گفتند که خانم جوانمردی باید دو مدال کسب کند و همین فشارها روی عملکردش تاثیر گذاشت.

انتظارات از ساره جوانمردی روی عملکردش در پارالمپیک تاثیر گذاشت

حسین امیری امروز (16 شهریور) در مراسم استقبال از او در فرودگاه اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقات پارالمپیک سختی خود را دارد و از هر مسابقه هم درس هایی کسب می گردد. ما برای کسب یک مدال به وسیله خانم ساره جوانمردی کار نکرده بودیم و کوشش مان این بود که مدال های بیشتری بگیریم اما متاسفانه خانم جوانمردی در ماده 50 متر در حالی که در مقدماتی فوق العاده بود در نهایت نتوانست نتیجه خوبی بگیرد.

به گزارش خبرنگاران، وی ادامه داد: فشاری که روی قهرمان وجود دارد، ممکن است کار را برای او سخت کند. با توجه به این که خانم جوانمردی در پارالمپیک قبلی دو مدال طلا به دست آورده بود، همه جامعه از فدراسیون گرفته تا کمیته پارالمپیک، همسر، پدر، مادر، دوستان و همسایه ها همه می گفتند که خانم جوانمردی باید دو مدال کسب کند و همین فشارها روی عملکردش تاثیر گذاشت زیرا فشار روی ورزشکار باعث می گردد لحظه ای که قرار است مسابقه دهد خطاهایی در ذهنش ایجاد گردد و در حالی که شلیک باید کاملا اتوماتیک باشد، شلیک به صورت ارادی صورت می گیرد و وقتی ارادی می گردد، نتیجه لازم را در پی ندارد. به هر حال فشارها روی خانم جوانمردی بسیار بود.

سرمربی تیم ملی پارا تیراندازی ایران اعلام نمود: خانم شجاعی در بخش تفنگ هم در فینال ششم شد که ایران در این رشته برای اولین بار بود که نماینده اش به فینال مسابقات راه پیدا می کرد. خانم ارم را هم داشتیم که او به صورت حمایتی از طرف کمیته پارالمپیک در مسابقات شرکت داشت و از او انتظار کسب مدال نداشتیم، البته کوشش داشتیم خانم خدیجه رستمی ورزشکار خوزستانی که شرایط بهتری داشت به مسابقات اعزام گردد که متاسفانه نپذیرفتند.

وی درباره آینده تیراندازی ایران، گفت: در ورزش سه عامل به اسم عوامل موفقیت محسوب می شوند؛ آمادگی روانی، جسمانی و تاکتیک و تکنیک و البته علاوه بر این سه عامل، یک عامل مهم دیگری هم وجود دارد، آن هم آمادگی سیستمی که به ما خدمات می دهد؛ اگر آن سیستم آماده ارائه خدمات درست نباشد و در مسائل فنی دخالت کند ما هیچ آینده ای نخواهیم داشت و اگر با ما هماهنگ باشند، آینده خوبی خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1966

به "انتظارات از ساره جوانمردی روی عملکردش در پارالمپیک تاثیر گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظارات از ساره جوانمردی روی عملکردش در پارالمپیک تاثیر گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید