دروغگویی اپل، آمازون و مایکروسافت در خصوص مقابله با گرمایش زمین

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، اگر چه تمامی این شرکت ها مدعی انجام اقداماتی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای بوده و وعده داده اند برای حفاظت از محیط زیست کوشش نمایند، اما در عمل از گروه های لابی و سازمان های مخالف طرح مقابله با گرمایش زمین پشتیبانی می نمایند.

دروغگویی اپل، آمازون و مایکروسافت در خصوص مقابله با گرمایش زمین

اتاق بازرگانی آمریکا، میزگرد کسب و کار و ائتلاف اندازه سه گروه لابی و تجاری هستند که با لایحه بودجه 3 تریلیون دلاری دموکرات ها که شامل اقداماتی برای مقابله با تغییرات آب و هوایی است، مخالف هستند. اتاق بازرگانی، بزرگترین گروه لابی در ایالات متحده، تصریح نموده تمام کوشش خود را به عمل می آورد تا از تصویب این لایحه که باعث افزایش مالیات و از بین رفتن فرصت های شغلی می گردد، جلوگیری کند. هیئت مدیره این گروه شامل مدیرانی از خطوط هوایی یونایتد و مایکروسافت است.

در گروه میزگرد کسب و کار هم مدیران شرکت های اپل، گوگل، آمازون و آلفابت حضور دارند. این گروه هم نسبت به طرح یادشده به شدت اظهار نگرانی نموده است. در ائتلاف اندازه هم دیزنی و وریزون حضور دارند.

اقدامات گروه های لابی مذکور که در کوشش برای کنار گذاشتن این لایحه هستند، با کوشش شرکت های فناوری عضو آنها برای مقابله با گرمایش زمین در تضاد است. اپل، گوگل و مایکروسافت همه از توافق پاریس حمایت کردند و اپل و مایکروسافت قول دادند تا سال 2030 انتشار گاز دی اکسید کربن در جو زمین را به صفر برسانند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2008

به "دروغگویی اپل، آمازون و مایکروسافت در خصوص مقابله با گرمایش زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروغگویی اپل، آمازون و مایکروسافت در خصوص مقابله با گرمایش زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید