این وسیله را برای داشتن خانه شیک از دست ندهید

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، کنسول چوبی مدرن یکی از لوازم کاربردی در هنر دکوراسیون و مسئولیت خانه داری است.

این وسیله را برای داشتن خانه شیک از دست ندهید

امروزه میز کنسول از جمله وسایل کاربردی در هر خانه ای است و وجود آن در دکور منزل لازم است. در این مطلب از خبرنگاران به معرفی انواع مدل های کنسول در دکور منزل می پردازیم.

انواع مدل های کنسول در دکور منزل

کنسول یک میز دکوری شیک و لوکس است که کاربردهای بسیاری دارد. شما می توانید با استفاده از کنسول های جدیدی که در بازار یافت می شوند علاوه بر زیباسازی به چیدمان بهتر نیز دست پیدا کنید.

میز کنسول چیست؟

میز کنسول شبیه به میز توالت یا دراوری است که به شکلی کاملا شیک تر و مجلل تر تهیه و فراوری می گردد. از همین رو شما به راحتی می توانید با استفاده از یک میز کنسولی شیک و زیبا کار دیزاین منزل خود را به انجام برسانید.

در اتاق نشیمن میز کنسول چه کاربردی دارد؟

شما می توانید از میز کنسول برای نقطه مرکزی چیدمان مبلمان خود بهره ببرید. به شکلی که با قرار دادن یک میز کنسول و آینه همراه آن حول محور آن به چیدمان مبل ها بپردازید. بعلاوه می توانید از میز کنسول بدون آینه به منظور ایجاد دکوراسیونی مدرن بهره ببرید. شاید یک شمعدان و آینه رومیزی ایده خوبی برای دکور کردن میزهای کنسول به شمار آید. اتاق نشیمن را باید زیباتر از تمام بخش های منزل دیزاین کرد زیرا رفت و آمد زیاد در این فضا نیازمند زیباسازی بیشتر است. برای اینکه خانه خود را زیباتر کنید به مطلب این رنگ خانه شما را گران تر نشان می دهد سر بزنید.

کنسول اتاق پذیرایی از انواع مدل های کنسول در دکور منزل

کنسول یکی از مهم ترین وسایل دکوری اتاق پذیرایی به شمار می آید. شما می توانید با حذف آینه از کنسول و قرار دادن عکس های یادگاری بر روی آن در ابتدا یک میز نوستالژی را به تصویر بکشید. اگر تمایل داشته باشید می توانید در مجاورت میز پذیرایی از این میز دکوری بهره بگیرید تا کاربردهای بیشتر آن برای شما معین گردد. به عنوان مثال شما می توانید با قرار دادن ظروف پذیرایی، شمعدان، شمع، سرویس قاشق و چنگال، سفره، پارچه های زیر بشقابی و بسیاری موارد دیگر که عناصر اصلی یک میز پذیرایی به شمار می آیند کار رفت و آمد خود را به منظور پذیرایی از مهمان ها به حداقل برسانید.

کنسول اتاق خواب از انواع مدل های کنسول در دکور منزل

شاید با خود بگوید آیا از میز کنسول برای اتاق خواب هم می توان استفاده کرد. باید به شما بگویم بله میز کنسول به علت طراحی و زیبایی چشم نوازی که دارد برای تمام فضاهای داخلی قابلیت استفاده دارد. به عنوان مثال شما می توانید به جای میز توالت از میز کنسول که طراحی متفاوت تری دارد برای اتاق خواب خود بهره بگیرید. کشوهای تعبیه شده بر روی این میز این امکان را به کاربر می دهد که وسایل بسیار زیادی را در آن جایگذاری کند. این وسایل می تواند ظرف و ظروف، اسناد و مدارک یا حتی پرونده های کاری شما باشد.

مقدار و ابعاد میز کنسول

میزهای کنسولی با ابعاد و مقدار های بسیار متنوع در بازار یافت می شوند. به عنوان مثال شما می توانید از میزهای کنسولی ساده که تنها به منظور دکوری تهیه و فراوری شده اند بهره بگیرید. یک میز چهار پایه با شکل و طراحی زیبا به همراه یک آینه دکوری که کار دیزاین آن را تکمیل تر جلوه می دهد. عموما این سبک از کنسول ها برای فضاهای که مساحت زیادی در اختیار کاربر قرار نمی دهد برای دکوری مورد استفاده قرار می گیرد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب خطرناک ترین گیاهان آپارتمانی در دکور منزل را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2285

به "این وسیله را برای داشتن خانه شیک از دست ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این وسیله را برای داشتن خانه شیک از دست ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید