بازی اسکیت 4 زودتر از انتظار عرضه خواهد شد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، هواداران اسکیت بیش از یک دهه است که منتظر نسخه چهارم این سری هستند. الکترونیک آرتز در طول EA Play Live سال 2020 اسکیت 4 را معرفی کرد، اما از آن موقع تا به امروز اطلاعات جدیدی از بازی منتشر نشده بود. حال به نظر می رسد که هواداران این مجموعه به زودی این نسخه را تجربه خواهند کرد.

بازی اسکیت 4 زودتر از انتظار عرضه خواهد شد

در واقع ناشر و توسعه دهندگان بازی در آن موقع جزئیات خاصی از بازی ارائه ندادند، اما بلافاصله پس از آن اشاره کردند که محتوای فراوری شده به وسیله کاربر و کاوش از المان های اصلی بازی اسکیت 4 خواهند بود. پس از این خبر، دران چانگ یکی از اعضای تیم سازنده از رویکرد محتوای فراوری شده به وسیله کاربر به عنوان یک پیشرفت طبیعی برای این مجموعه نام برد. در نهایت رهبران این پروژه به طور قابل درکی برای چندین ماه در سکوت بودند. سپس در ژانویه 2021 با اخباری مبنی بر اینکه الکترونیک آرتز استودیویی به نام فول سیرکل (Full Circle) را برای توسعه نسخه تازه اسکیت تأسیس نموده است، دوباره نام بازی بر سر زبان ها افتاد. رییس سابق ایکس باکس لایو، دنیل مک کالک، به عنوان معاون رییس در این استودیو انجام وظیفه می نماید. در همین حال، چانگ و کاز پری افراد خلاقی هستند که سری اسکیت را در مرحله بعدی تکامل خود رهبری خواهند کرد.

حال به نظر می رسد که انتظار برای اینکه ببینیم تکامل مجموعه اسکیت شامل چه چیزهایی می گردد به زودی به خاتمه می رسد. اندرو ویلسون، مدیر عامل شرکت الکترونیک آرتز، طی گزارشی درباره نتایج اقتصادی سه ماهه سوم سال اقتصادی 2022، خاطرنشان کرد که اسکیت 4 در آینده ای نزدیک عرضه خواهد شد. او درباره محتوای فراوری شده به وسیله کاربر صحبت کرد و گفت:

شاید سری Tony Hawks برای علاقه مندان به اسکیت سواری در بازی های ویدیویی شناخته شده تر باشد اما بسیاری از بازیکنان در اواخر دهه 2000 بیش از هر چیز دیگری از آ پی اسکیت اثر الکترونیک آرتز حمایت می کردند. با این حال از آن جایی که ویلسون جزئیات کمی را ارائه نموده است، در حال حاضر هیچ صحبتی درباره زمان عرضه اسکیت 4 وجود ندارد. در هر صورت امیدواریم که این بازی در امسال عرضه گردد تا بالاخره پس از سال ها هواداران این مجموعه ورزشی بتوانند بازی محبوب خود را تجربه نمایند.

نکته: عکس اصلی مربوط به اسکیت 3 است.

منبع: PC Gamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2190

به "بازی اسکیت 4 زودتر از انتظار عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی اسکیت 4 زودتر از انتظار عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید