بازی با سلامت مردم در 4سفره خانه

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران عظیم از پلمب چهار سفره خانه متخلف که اقدام به عرضه قلیان و پذیرایی از روزانه 100 تا 150 نفر نموده بودند، اطلاع داد.

بازی با سلامت مردم در 4سفره خانه

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در گفت وگو با خبرنگاران، دراین باره گفت: ماموران پلیس در راستای نظارت بر مصوبات ستادملی مقابله با کرونا اقدام به بازدید از صنوف مختلف و نظارت بر آنها نموده و همزمان با موارد احتکار و سودجویی نیز برخورد می نمایند.

وی ادامه داد: به همین دلیل ماموران پلیس از فعالیت چهار سفره خانه در شرق تهران با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند که در جریان آن متوجه شدند متصدیان این چهار سفره خانه اقدام به پذیرایی از مشتریان خود در همان محل نموده و حتی قلیان نیز به مشتریانشان عرضه می نمایند که با توجه به اینکه این اقدامات بر خلاف مصوبات ستادملی مقابله با کرونا بود، ماموران با حضور در محل این سفره خانه ها، اقدام به پلمب آنها کردند.

به گفته جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران عظیم در آنالیز های اجرا شده از سوی ماموران معین شد که این سفره خانه ها روزانه از حدود 100 تا 150 نفر پذیرایی هم می کردند.

موقوفه ای با بیان اینکه متصدیان این چهار سفره خانه نیز دستگیر شدند، گفـت: برای این افراد پفراینده ای تشکیل شده و برای ادامه فرایند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1115

به "بازی با سلامت مردم در 4سفره خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با سلامت مردم در 4سفره خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید