بانک مرکزی اولین برنامه حراج را برگزار کرد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، در چارچوب عملیات بازار باز، هفت بانک سفارش های فروش خود را برای شرکت در این حراج در مهلت معین شده به بانک مرکزی اعلام کردند.

بانک مرکزی اولین برنامه حراج را برگزار کرد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از بانک مرکزی، این معاملات پیرو اطلاعیه هفته گذشته بانک مرکزی مبنی بر برگزاری حراج در روز چهارشنبه برگزار گردید و در مجموع، هفت بانک سفارش های فروش خود را برای شرکت در این حراج در مهلت مشخص شده به بانک مرکزی اعلام کردند. معاملات مربوط به این حراج ظهر امروز انجام شد و تسویه ریالی معاملات اجرا شده قبل از سرانجام ساعت کار بازار بین بانکی انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است بانک مرکزی در نظر دارد روز سه شنبه، 8 بهمن ماه امسال در چارچوب تأمین نقدینگی مورد احتیاج بازار بین بانکی، مجدداً اقدام به خرید قطعی اوراق بدهی دولتی از بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی در چارچوب عملیات بازار باز کند.

بر این اساس تمامی سازوکار ها و شرایط مربوط به خرید قطعی مورد اشاره برای کلیه بانک های عضو بازار بین بانکی به وسیله سامانه بازار بین بانکی ارسال می گردد و این بانک ها تا ساعت 10 صبح روز دوشنبه 7 بهمن ماه 1398 مهلت دارند تا بر اساس احتیاج های نقدینگی کوتاه مدت خود، پیشنهاد های فروش خود را به بانک مرکزی ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 935

به "بانک مرکزی اولین برنامه حراج را برگزار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک مرکزی اولین برنامه حراج را برگزار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید