برف پاییزی ارتفاعات شمال تهران را سفید پوش کرد ، آماده باش نیروهای برف روب منطقه یک

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، نیروهای برف روب نواحی دهگانه شمال تهران با شروع بارش پاییزی آماده باش درآمدند و در نقاط برفگیر و معابر اصلی منطقه یک اقدام به پاکسازی و شن پاشی معابر کردند.

برف پاییزی ارتفاعات شمال تهران را سفید پوش کرد ، آماده باش نیروهای برف روب منطقه یک

به گزارش خبرنگاران، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک با اعلام این خبر گفت: همزمان با بارش برف پاییزی، نیروهای نواحی و پیمان کاران برف روب برای آنکه خللی در تردد شهروندان نواحی شمالی رخ ندهد با اعلام شرایط بارشی از شب گذشته آماده باش بودند وعملیات شن پاشی مکانیزه را با استفاده از ماشین آلات انجام دادند.

او اضافه کرد: خوشبختانه در هیچ نقطه ای مسدودی نداشته ایم و هر گونه درخواست شهروندی نیز به وسیله سامانه 137 در حال پیگیری و برطرف است.

شهردار منطقه یک گفت: از ساعت 4 صبح در نواحی شمالی و محله های شهرک قائم، محلاتی، سوهانک و تا حدودی ولنجک بارش برف داشتیم و نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه یک در خیابان ها و معابر اصلی اقدام به شن پاشی کردند.

او گفت: شن پاشی از سوی شهرداری در مرحله اول در معابر اصلی انجام می گردد و در معابر فرعی نیز با استفاده از کیسه ها و مخازن شن که از قبل در هر کوچه تعبیه شده است انجام خواهد شد. بعلاوه شهروندان نیز می توانند با مشارکت در این امر مدیریت شهری را همراهی نمایند.

صباغ اضافه کرد: بارش ها در دیگر نقاط منطقه به صورت باران و بیشتر برف آب بوده است و نیروهای برف روب تا اعلام شرایط عادی در معابر و سایت ها مستقر خواهند بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 آذر 1401 بروزرسانی: 13 آذر 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2354

به "برف پاییزی ارتفاعات شمال تهران را سفید پوش کرد ، آماده باش نیروهای برف روب منطقه یک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف پاییزی ارتفاعات شمال تهران را سفید پوش کرد ، آماده باش نیروهای برف روب منطقه یک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید