برگزاری مسابقات مجازی؛ تدبیر هیات کونگ فو خوزستان در جدال با کرونا

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران/خوزستان رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی خوزستان گفت: باتوجه به این که ممکن است شکست کرونا زمان بر شود، برای این که کونگ فو کاران استان از این رشته فاصله نگیرند، تصمیم گرفتیم مسابقات استانی سبک های ممای و اوسیما را به صورت مجازی برگزار کنیم.

برگزاری مسابقات مجازی؛ تدبیر هیات کونگ فو خوزستان در جدال با کرونا

علی امانی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد: باتوجه به این که ممکن است، شکست کرونا زمان بر شود، برای این که کونگ فو کاران استان از این رشته فاصله نگیرند و سلامتی ورزشکاران مان از نظر روحی و جسمی حفظ شود و همچنین آن ها را به ورزش در خانه تشویق کنیم، تصمیم گرفتیم مسابقات رشته های ممای و اوسیما را که در واقع اجرای فرم و تکنیک است، به صورت مجازی برگزار کنیم.

وی اعلام نمود: بر اساس برنامه ریزی اجرا شده، مسابقات قهرمانی استان در سبک های ممای (اجرای تکنیک) و اوسیما (اجرای هنرهای فردی نمایشی) در دو بخش آقایان و بانوان و در شش رده سنی از خردسالان تا پیشکسوتان برگزار خواهد شد. تاریخ مسابقات نیز پس از ثبت نام علاقه مندان در سایت کونگ فو استان اعلام خواهد شد.

برگزاری مسابقات مجازی در خوزستان برای اولین بار در کونگ فو کشور

رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی خوزستان با بیان این که برگزاری این مسابقات به صورت مجازی برای اولین بار است که در این رشته، در کشور انجام می گیرد، اضافه کرد: زمان چچبندی اجرای فرم و هنرهای فردی و نمایشی توسط ورزشکاران تعیین می شود و پس از بارگذاری فیلم روی سایت هیات توسط شرکت کنندگان، داوران هم پس از اتمام زمان مسابقات، نفرات برتر را تعیین می کنند.

برنامه های هیات برای سال 99

وی در ادامه درباره برنامه های هیات برای سال 99 نیز گفت: یکی از دغدغه های ما برگزاری لیگ کونگ فو خوزستان برای اولین بار در تاریخ این رشته است و در صورتی که اداره کل ورزش و جوانان استان برای سال 99، اعتبار بهتری به هیات ما بدهد، این لیگ را هم برگزار خواهیم کرد. برای بخش پایه نیز برنامه ریزی با معاون ورزش اداره کل آموزش و پرورش خوزستان داشتیم و قرار شد همکاری های لازم صورت بگیرد.

اعطای کرسی های مدیریتی کونگ فو خوزستان به بانوان

امانی اعلام نمود: در مجموع نیز هر برنامه ای که برای بخش آقایان داشته باشیم، در بخش بانوان هم اجرا می شود. یکی از برنامه های مدنظر من، دادن کرسی های مدیریتی در سبک های مختلف این رشته و همچنین هیات های شهرستانی به بانوان است. البته در حال حاضر خانم عبادی، هم رییس سبک جنگ آوران استان و هم رییس هیات کونگ فو شهرستان هندیجان است.

درخواست از مسئولان برای توجه بیشتر به کونگ فو

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تمام برنامه های شما در سال 98 محقق شد، گفت: تمام تلاش مان را در سال 98 انجام دادیم ولی یک جاهایی به دلیل نبود بودجه لازم، دست ما بسته است. تمام اعزام ها به مسابقات کشوری در هر دو بخش آقایان و بانوان را در سال گذشته انجام دادیم اما بیشتر ورزشکاران ما به مدال نرسیدند. به دلیل این که نبود بودجه مانع از برگزاری اردو شد. همچنین ما سالن اختصاصی نداریم و انتظارمان از مسئولان استان این است که تمام رشته ها را به یک چشم ببینند و از کونگ فو نیز حمایت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1112

به "برگزاری مسابقات مجازی؛ تدبیر هیات کونگ فو خوزستان در جدال با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات مجازی؛ تدبیر هیات کونگ فو خوزستان در جدال با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید