بسته شدن پرونده انتخابی کشتی آزاد تا انتها آبان ماه

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگاران، رقابت های انتخابی درون اردویی اوزان 65 و 79 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات جهانی صربستان در حالی صبح پنج شنبه هفته گذشته در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار گردید که در سرانجام امیرمحمد یزدانی در وزن 65 کیلوگرم و علی سوادکوهی در وزن 79 کیلوگرم با کسب 3 پیروزی مقابل حریفان خود به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

بسته شدن پرونده انتخابی کشتی آزاد تا انتها آبان ماه

هر چند قرار بود پیکارهای انتخابی وزن 74 کیلوگرم نیز در همین روز برگزار گردد اما تست مثبت کرونای یکی از مدعیان، مانع از انجام آن شد تا این مسابقات به روزهای آینده موکول گردد.

اما در این بین بسیاری از اهالی کشتی از ابهام در برگزاری انتخابی در اوزان باقی مانده انتقاد کردند که در ادامه کادر فنی با توجه به این موضوع، درخواست برگزاری انتخابی در اوزان دیگر را هم به رئیس فدراسیون کشتی ارائه داد.

حال با توجه به درخواست کادر فنی و نظر مساعد رئیس فدراسیون کشتی مبنی بر برگزاری رقابت های انتخابی و رعایت عدالت در تمامی اوزان قرار است پرونده این مسابقات با برگزاری مصاف درون اردویی طی هفته های آینده و نهایتاً تا انتها آبانماه بسته گردد. بر این اساس می توان به تازه ترین اظهارات غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اشاره نمود که گفت: با توجه به زمان کم و وجود مدعیان زیاد در بیشتر اوزان، شرایط در اوزان دهگانه کاملاً متفاوت است و به همین دلیل کادر فنی کتباً برگزاری رقابت های انتخابی را از رئیس فدراسیون خواهان شده است. همچنین این احتمال وجود دارد مسابقات 7 وزن باقی مانده (57، 61، 70، 74، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم) نیز تا اواخر هفته برگزار گردد.

البته کوشش کادر فنی و آزادکاران مدعی تیم ملی برای برگزاری رقابت های انتخابی در حالی صورت می گیرد که برای چندمین بار، اما و اگرهای فراوانی در برگزاری مسابقات جهانی 2020 صربستان مطرح شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1466

به "بسته شدن پرونده انتخابی کشتی آزاد تا انتها آبان ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته شدن پرونده انتخابی کشتی آزاد تا انتها آبان ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید