بنزما به تمرین رئال بازگشت

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، کریم بنزما به تمرینات تیم زیدان بازگشت و به نظر می رسد برای دیدار رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مسئله ای نداشته باشد.

بنزما به تمرین رئال بازگشت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تمرین امروز رئال مادرید برگزار گشت و کریم بنزما بدون مشکل با تیم تمرین کرد. به نقل از مارکا، اگر مسئله ای پیش نیاید او به کیف سفر می کند و در دیدار لیگ قهرمانان اروپا برابر شاختار بازی خواهد کرد.

راموس و اودریوزولا نیز به صورت انفرادی در زمین و باشگاه تمرین کردند و هنوز تعیین نیست که کاپیتان رئال مادرید کی به میادین بازخواهد گشت.

فده والورده، ادن ازارد و دنی کارواخال نیز همه در باشگاه تنها تمرین کردند و هنوز آمادگی کافی برای تمرین در زمین چمن را ندارند.

ادن ازارد همچنان تعیین نیست که چقدر آسیب دیده و تا کی از میادین دور خواهد بود. او شب گذشته در مقابل آلاوس در دقیقه 28 مصدوم شد. به گفته رسانه های اسپانیایی فردا تست MRI ازارد گرفته می شود.

رئال مادرید بازی های سختی پیش رو دارد و باید دید مشکل مصدومیت تیم چگونه برطرف خواهد شد. آن ها در لیگ قهرمانان اروپا میهمان شاختار هستند و پس از آن باید با سویا، مونشن گلادباخ و اتلتیکومادرید بازی کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1541

به "بنزما به تمرین رئال بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنزما به تمرین رئال بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید