تأکید لاریجانی بر اهتمام همه جانبه مجلس بر تقویت نیرو های مسلح

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، رئیس مجلس با بیان اهمیت موضوع دفاع در سطح ملی، بر اهتمام همه جانبه مجلس بر تقویت نیرو های مسلح تأکید کرد.

تأکید لاریجانی بر اهتمام همه جانبه مجلس بر تقویت نیرو های مسلح

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، رئیس مجلس با تاکید بر اهمیت موضوع دفاع در سطح ملی، بر اهتمام همه جانبه مجلس بر تقویت نیرو های مسلح تاکید نمود و گفت: امیدواریم بودجه متناسبی با توجه به احتیاج نیرو های مسلح تصویب گردد.

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح با حضور در مجلس شورای اسلامی با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ملاقات و تبادل نظر کرد.

لاریجانی ضمن توجه به شرایط معیشت کارکنان و بازنشستگان نیرو های مسلح، بازدارندگی، تعامل بهینه با شرکت های همکار را از اولویت های حوزه دفاع دانست و گفت: نیرو های مسلح مقتدر ایران اسلامی، برای رصد دقیق تحولات منطقه ای و لزوم آمادگی کامل دفاعی در برابر تهدیدات احتمالی، باید از قدرت دفاعی حداکثری در راستای امنیت پایدار برخوردار باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت موضوع دفاع در سطح ملی، بر اهتمام همه جانبه مجلس شورای اسلامی بر تقویت نیرو های مسلح تاکید نمود و اضافه نمود: امیدواریم با همکاری صمیمانه دولت، مجلس شورای اسلامی و نیرو های مسلح، بودجه متناسبی با توجه به احتیاج نیرو های مسلح تصویب گردد.

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در این نشست با تشریح ظرفیت های بودجه نیرو های مسلح و پیشنهاد های دولت، توجه مجلس شورای اسلامی به حوزه دفاع را خواهان شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 892

به "تأکید لاریجانی بر اهتمام همه جانبه مجلس بر تقویت نیرو های مسلح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید لاریجانی بر اهتمام همه جانبه مجلس بر تقویت نیرو های مسلح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید