تاکید بر لزوم پیش بینی نیازهای آتش نشانان در بودجه 1400

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، تهران (پانا)- رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی در جلسه بررسی بودجه سال 1400 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ضمن تشکر از زحمات و تلاش های آتش نشانان در سال 1399 بر لزوم پیش بینی نیازهای آتشنشانان، نوسازی ایستگاهها و اعتبار برای بازنشستگی پیش از موعد آتشنشانان در بودجه سال 1400 تاکید کرد.

تاکید بر لزوم پیش بینی نیازهای آتش نشانان در بودجه 1400

مجید فراهانی در جریان این جلسه گفت: فعالیت کارکنان سازمان آتش نشانی در دوره کرونا قابل تقدیر بود چرا که این عزیزان هم فعالیت معمول خود مربوط به ایمنی شهروندان را انجام دادند و هم آنکه ضدعفونی مراکز مختلف را بر عهده داشتند.

عضو شورای شهر تهران افزود: این عزیزان در پاندمی کرونا شیفت های اضافی در سطح شهر داشتند و از جان و دل مایه گذاشتند و به همین دلیل باید فکر اساسی برای جبران اقدامات آنان داشته باشیم.

فراهانی با اشاره به بازدیدی که از این مجموعه داشت، اظهار داشت: واقعا فضای فعالیت و کار دوستان آتش نشانی مناسب نیست چرا که مدت طولانی فعالیت کرده، شیفت کاری و زندگی خود را در آن مجموعه گذراندند، در صورتی که خیلی از این ایستگاه ها عمری 40 ساله دارند.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران افزود: برخی از این ساختمان ها فرسوده است که باید فکر اساسی در این زمینه انجام بدهیم.

فراهانی گفت: افزایش بالابرها و نردبان ها جزواتفاقات خوب سال گذشته بود. دغدغه ما این است که مسائل سازمان آتش نشانی و آتش نشانان حل شود و معتقدیم به میزانی که این مسائل حل شود سرعت در کیفیت خدمات دهی به شهروندان هم بیشتر می شود.

بر اساس گزارش دفتر این عضو شورای شهر تهران، در خاتمه شرح داد: باید نیازهای آتش نشانان، نوسازی ایستگاهها و اعتبار برای بازنشستگی پیش از موعد آتش نشانان در بودجه سال 1400 را هم پیش بینی کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1689

به "تاکید بر لزوم پیش بینی نیازهای آتش نشانان در بودجه 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر لزوم پیش بینی نیازهای آتش نشانان در بودجه 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید