تصادف زنجیره ای 14 خودرو روی پل ستارخان

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حادثه تصادف زنجیره ای 14 خودرو سبک و سنگین روی پل ستارخان تهران یک کشته و یک مصدوم داشت.

تصادف زنجیره ای 14 خودرو روی پل ستارخان

به گزارش ایرنا، سید جلال ملکی اضافه کرد: ساعت 2:27 بامداد امروز این حادثه در جهت شمال به جنوب بزرگراه شیخ فضل الله روی پل ستارخان به سامانه 125 اعلام و بی درنگ ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی شامل دو گروه حریق و دو گروه نجات به محل حادثه اعزام شدند.

اضافه کرد: در این حادثه 14 خودرو شامل 9 خودرو سواری، یک دستگاه اتوبوس خالی از مسافر به همراه چهار دستگاه کامیون و کامیونت به صورت زنجیره ای با یکدیگر برخورد کردند.

وی با بیان اینکه در زمان وقوع این حادثه شاهد بارش شدید باران بودیم، گفت: بیشتر این برخورد ها سطحی و بدون مصدومیت خاصی بود، اما یک دستگاه خودرو سواری 206 بر اثر برخورد شدید در زیر بدنه یک دستگاه کامیون کمپرسی قرار گرفته بود که آتش نشانان با استفاده از یک جرثقیل سازمانی این کامیون را جابجا کردند و با استفاده از قطعات هیدرولیکی قطعات ویران شده این خودرو سواری را برش داده و پیروز شدند راننده این خودرو را خارج نمایند.

به گفته ملکی، به دلیل شدت جراحات وارده مرد 35 ساله در این حادثه جان باخت و بعلاوه راننده کامیون کمپرسی که مردی 60 ساله بود به دلیل مصدومیت تحویل عوامل اورژانس شد.

وی ادامه داد: این حادثه شبیه حادثه چند شب گذشته در بزرگراه شهید ستاری بود که در این حادثه نیز یک خودرو سواری در زیر کامیون کمپرسی قرار گرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به شهروندان توصیه کرد در ساعات پایانی شب و به ویژه در هنگام بارندگی با سرعت مطمئنه در جهت ها حرکت نمایند.

وی دلیل این تصادف زنجیره ای را در دست آنالیز کارشناسان پلیس راهور اظهار داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2209

به "تصادف زنجیره ای 14 خودرو روی پل ستارخان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف زنجیره ای 14 خودرو روی پل ستارخان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید